Asset & configuration management Add-on
Představujeme vám výkonný nástroj, díky kterému budete snadno spravovat a organizovat IT a jiná aktiva nebo konfigurace přímo z aplikace Easy Project.
Užitečný nástroj v arsenálu správy podnikových dat
Ovládejte svá data centralizovaně pomocí vlastní databáze pro správu konfigurací a řešení ITIL. Vytvářejte vlastní datová pole, vymýšlejte jedinečné datové struktury, používejte filtry a pohledy, které usnadňují čtení a interpretaci dat. Díky možnosti propojení dat s úlohami také zajistíte, že všechna vaše aktiva a konfigurace budou aktuální a dostupná na jednom místě.
Doplněk je dostupný pro Easy Project
Nový doplněk je nyní k dispozici! Kontaktujte nás a získejte bezplatnou konzultaci s naším týmem a zjistěte, jak může vaše organizace využít nové funkce ještě dnes.
Hlavní funkce
Vlastní datová pole a typy
Vytvořte si vlastní datová pole a datové typy, snadno a podle vlastních potřeb.
Jedinečné datové struktury
Vytvořte si vlastní datovou strukturu, která bude vyhovovat přesně vaší situaci.
Filtry, třídění a zobrazení
Filtrujte nebo zobrazujte data pomocí předdefinovaných filtrů nebo si jednoduše vytvořte vlastní.
Propojení dat s úkoly
Propojte svá data s úkoly nebo projekty. Zobrazte správné informace vždy tam, kde je potřebujete.
Zabezpečený přístup s přiřazením oprávnění
Bezpečné sdílení přístupu k datům a informacím pomocí funkce přidělení úrovně oprávnění.
Centralizovaná správa dat
Spravujte svá data z jednoho místa a udržte si tak nad nimi přehled. Vše v rámci jednoho ekosystému.
Nepotřebujete žádné zkušenosti s kódováním
Pro práci s naším doplňkem nejsou potřeba žádné zkušenosti s kódem.
Plná integrace s aplikací Easy Project
Vytvářejte, používejte a spravujte svá data a informace v systému, který dobře znáte.
Získejte všechny informace na našem webináři
Na webináři se blíže seznámíme s novým doplňkem. Také získáte klíčové informace o hlavních funkcích a příkladech použití Asset & Configuration Managementu. Záznam webináře v anglickém jazyce můžete zhlédnout na našem Youtube kanále.
Vyřešte běžné situace pomocí našeho doplňku
Správa softwarových licencí
Sledujte využití licencí a jejich vlastníky, super-uživatele, nákladová střediska a data vypršení platnosti. Díky tomu můžete sledovat užívání softwaru a snadno optimalizovat aktuální pracovní postupy. Díky ACM doplňku také zajistíte, aby všechny vaše licence byly aktuální a bez dodatečných nákladů za jejich správu.
Správa hardwaru
Správa počítačů, routerů, tiskáren a identifikace jejich uživatelů i správců. Díky našemu doplňku optimalizujete proces správy i údržby hardwaru a zajistíte evidenci jeho historie. Mějte všechny informace o hardwaru vaší společnosti na jednom místě.
Správa nabídky služeb
Spravujte služby, které poskytujete jako svá aktiva. Propojení vaše služby s jejich projekty a zajistěte tak efektivní alokaci zdrojů na jejich poskytování. Maximalizujte zisk z poskytování vašich služeb pomocí našeho doplňku.
Řízení strojů a plánovaný servis
Sledujte datum posledního a nadcházejícího servisu, datum nákupu, bezpečnostní pokyny a podrobnosti o případných nadcházejících odstávkách. Díky našemu doplňku se stane dokumentace, řízení strojů i servisu smysluplnější.
Správa osobních kontaktů
Spravujte osobní kontakty se všemi jejich dalšími atributy, jako jsou jména, adresy, e-maily a telefonní čísla, a propojte je s úkoly i projekty. Toto propojení navíc funguje oběma směry, takže můžete zobrazit seznam kontaktů souvisejících s nadřazeným projektem či kategorií nebo u daného úkolu zobrazovat přesně tu informaci, kterou potřebujete.