Asset & configuration management Add-on

Představujeme vám výkonný nástroj, díky kterému budete snadno spravovat a organizovat IT a jiná aktiva nebo konfigurace přímo z aplikace Easy Project.

Užitečný nástroj v arsenálu správy podnikových dat

Ovládejte svá data centralizovaně pomocí vlastní databáze pro správu konfigurací a řešení ITIL. Vytvářejte vlastní datová pole, vymýšlejte jedinečné datové struktury, používejte filtry a pohledy, které usnadňují čtení a interpretaci dat. Díky možnosti propojení dat s úlohami také zajistíte, že všechna vaše aktiva a konfigurace budou aktuální a dostupná na jednom místě.

Doplněk je dostupný pro Easy Project

Nový doplněk je nyní k dispozici! Kontaktujte nás a získejte bezplatnou konzultaci s naším týmem a zjistěte, jak může vaše organizace využít nové funkce ještě dnes.

Chci konzultaci

Hlavní funkce

Vlastní datová pole a typy

Vytvořte si vlastní datová pole a datové typy, snadno a podle vlastních potřeb.

Jedinečné datové struktury

Vytvořte si vlastní datovou strukturu, která bude vyhovovat přesně vaší situaci.

Filtry, třídění a zobrazení

Filtrujte nebo zobrazujte data pomocí předdefinovaných filtrů nebo si jednoduše vytvořte vlastní.

Propojení dat s úkoly

Propojte svá data s úkoly nebo projekty. Zobrazte správné informace vždy tam, kde je potřebujete.

Zabezpečený přístup s přiřazením oprávnění

Bezpečné sdílení přístupu k datům a informacím pomocí funkce přidělení úrovně oprávnění.


Centralizovaná správa dat

Spravujte svá data z jednoho místa a udržte si tak nad nimi přehled. Vše v rámci jednoho ekosystému.

Nepotřebujete žádné zkušenosti s kódováním

Pro práci s naším doplňkem nejsou potřeba žádné zkušenosti s kódem.

Plná integrace s aplikací Easy Project

Vytvářejte, používejte a spravujte svá data a informace v systému, který dobře znáte.

Získejte všechny informace na našem webináři

Na webináři se blíže seznámíme s novým doplňkem. Také získáte klíčové informace o hlavních funkcích a příkladech použití Asset & Configuration Managementu. Záznam webináře v anglickém jazyce můžete zhlédnout na našem Youtube kanále.

Vyřešte běžné situace pomocí našeho doplňku

Správa softwarových licencí

Sledujte využití licencí a jejich vlastníky, super-uživatele, nákladová střediska a data vypršení platnosti. Díky tomu můžete sledovat užívání softwaru a snadno optimalizovat aktuální pracovní postupy. Díky ACM doplňku také zajistíte, aby všechny vaše licence byly aktuální a bez dodatečných nákladů za jejich správu.

Správa hardwaru

Správa počítačů, routerů, tiskáren a identifikace jejich uživatelů i správců. Díky našemu doplňku optimalizujete proces správy i údržby hardwaru a zajistíte evidenci jeho historie. Mějte všechny informace o hardwaru vaší společnosti na jednom místě.

Správa nabídky služeb

Spravujte služby, které poskytujete jako svá aktiva. Propojení vaše služby s jejich projekty a zajistěte tak efektivní alokaci zdrojů na jejich poskytování. Maximalizujte zisk z poskytování vašich služeb pomocí našeho doplňku.

Řízení strojů a plánovaný servis

Sledujte datum posledního a nadcházejícího servisu, datum nákupu, bezpečnostní pokyny a podrobnosti o případných nadcházejících odstávkách. Díky našemu doplňku se stane dokumentace, řízení strojů i servisu smysluplnější.

Správa osobních kontaktů

Spravujte osobní kontakty se všemi jejich dalšími atributy, jako jsou jména, adresy, e-maily a telefonní čísla, a propojte je s úkoly i projekty. Toto propojení navíc funguje oběma směry, takže můžete zobrazit seznam kontaktů souvisejících s nadřazeným projektem či kategorií nebo u daného úkolu zobrazovat přesně tu informaci, kterou potřebujete.

Vyzkoušejte Easy Project na 30 dní zdarma

Všechny funkce, SSL zabezpečení, bez jakýchkoliv závazků.