Časté dotazy
Pracovníci mají jasno o prioritách a k ruce všechny podklady pro realizaci úkolů. Manažeři mají přehled o stavu projektů a zásadně šetří čas při jejich zahajování a řízení. Majitelé mají přehled o ziskovosti všech projektů, vývoji financí v čase a mají zorganizovanou firmu.
Easy Project přinese do vaší firmy systém.
Easy Project můžete provozovat na vlastním serveru nebo můžete využít našich serverů a provozovat ho v cloudu. Záleží pouze na vašich preferencích.
Jednoduché i složité projekty, malé i velké týmy, portfolia a programy projektů, vývoj produktů, výzkum, strategické projekty, inovace, DevOps, IT projekty, projekty podpory, vytížení zdrojů, prodej a navazující procesy, finance projektů...
Easy Project je určen pro projektové manažery, portfolio manažery, SCRUM mastery, IT manažery, senior manažery i TOP management. Dále pro majitele firem všech velikostí i manažery na volné noze.
Ano. Startovacím řešením je "Základní řízení projektů", které lze rozšířit o další řešení:
Easy Project můžete vždy libovolně rozšířit o moduly, které právě potřebujete.
Založte si testovací verzi na 30 dní ZDARMA, případně nás kontaktujte pro nezávaznou prezentaci na info@easyproject.cz
Uživatelé do Easy Projectu přistupují přes internetový (webový) prohlížeč. Na uživatelské počítače tedy není potřeba nic instalovat. Přistupovat lze také z chytrého telefonu přes mobilní aplikace (Android, iPhone).
Jako uživatel je počítán každý člověk, který má v systému zaveden uživatelský účet. Pokud máte ve firmě 20 pracovníků, které chcete řídit, budete potřebovat licenci pro 20 uživatelů.
Jako uživatelé jsou počítáni i externisté či klienti, kteří do Easy Projectu přistupují.
Přechod z pronájmu na pořízení softwaru je samozřejmě možný včetně přenosu všech dat z pronajímané instance. Nicméně musí dojít k nákupu licence Easy Projectu pro daný počet uživatelů.
Cena za budoucí zaplacené, ale nevyužité období pronájmu může být započtena oproti ceně jednorázového pořízení.
Cena za již uplynulé období pronájmu nebude započtena oproti ceně jednorázového pořízení.
Tabulka funkcí ukazuje Easy Project v porovnání se světovou konkurencí.
Jira |
MS Project |
Asana |
Easy Project |
|
---|---|---|---|---|
Workflow | ||||
Agile a SCRM | ||||
Kanban | ||||
Project Gantt | ||||
Portfolio Gantt | ||||
Reporting a kontroling projektů | ||||
Řízení zdrojů | ||||
Týmová spolupráce | ||||
Rozpočty a finance projektů | ||||
WBS |
Easy Project je zabezpečen pomocí SSL šifrování – stejné používá i vaše internetové bankovnictví. Veškerá komunikace mezi uživatelským počítačem a Easy Projectem je tudíž zašifrovaná a nečitelná. Nikdo nemůže žádná data odposlechnout.
Je možné bezpečnost ještě zvýšit?
Ano, můžeme vám zřídit VPN (Virtual Private Network), což je další úroveň šifrování. Mezi uživatelským počítačem a Easy Projectem vzniká šifrovaný tunel. Jedná se o největší míru ochrany, kterou používají i softwaroví giganti.
Zálohování dat?
Pokud Easy Project běží na serveru společnosti Easy Software, veškerá vaše data jsou každodenně zálohovaná. Každodenní zálohy jsou uchovávány 14 dní zpět a jedna měsíční záloha dokonce 12 měsíců zpět – zálohování je základem bezpečnosti, a to my víme.
Jsou servery Easy Software bezpečné?
Naše servery jsou zabezpečeny fyzickými prvky, např. zálohovaným napájením, protipožárním systém, kamerovým systémem atd. Virtualizační a aplikační servery jsou zabezpečeny pomocí:
Easy Project na vlastním serveru?
Ano, Easy Project můžete provozovat v rámci vlastní IT infrastruktury. Můžeme pro vás připravit virtualizační balíček či nainstalovat přímo k vám.
Cloudová i serverová verze Easy Project jsou nabízeny ve 3 plánech předplatného:
- Essentials – zahrnuje všechny klasické nástroje pro řízení projektů, jako je řízení práce, agilní řízení, sledování času, řízení portfolia, kontrola projektů a reporting
- Business – zahrnuje všechny nástroje pro řízení projektů z plánu Essentials plus řízení zdrojů a finance
- Platforma – zahrnuje všechny nástroje pro řízení projektů z plánů Essentials a Business plus CRM a Helpdesk
Každý plán předplatného má jinou sadu funkcí a jinou cenu za uživatele/měsíc.
Při pronájmu softwaru (provoz v cloudu) jsou aktualizace softwaru automatické.
Při pořízení softwaru jsou aktualizace na 3 měsíce zdarma, následně jsou zpoplatněny jako updaty softwaru.
Updaty jsou v den vydání dostupné na zákaznickém portálu ke stažení a klient je může instalovat svépomocí nebo mu instalaci zajistíme jako službu.
Easy Project má kompletně zdokumentované REST API viz: http://docs.easyproject.apiary.io/. Jakákoliv data (úkoly, projekty, uživatelé, záznamy času) mohou být synchronizována s dalšími systémy.
Easy Project je hostován v TTC telehousing data centru v Praze, které splňuje bezpečnostní úroveň TIER III+.
Databáze a všechna data jsou denně zálohovány a zálohy jsou udržovány 14 dní zpětně. Veškerý přenos dat mezi uživatelskými počítači a serverem je šifrován pomocí SSL. Součástí provozu v cloudu jsou pravidelné updaty aplikace – váš Easy Project je vždy aktuální.
Co dělá konzulting/implementační oddělení:
- Jedná se o placenou službu
- Konzultant/ka je primárním kontaktem během implementace
- Analýza a nastavování aplikace dle požadavků zákazníka dedikovaným konzultantem
- Revize a rekonfigurace u stávajících zákazníků
- Školení koncových uživatelů a administrátorů
- Integrace / import dat / migrace dat
- Vývoje na míru - analýza, testování, interní vedení a koordinace interního projektu
Co dělá zákaznická podpora:
- Primární technický servis klientům:
- Řešení základních technických problémů (L1 podpora)
- Online chat – základní technická podpora
- Řešení výpadků aplikace
- Řešení potíží s Klientskou zónou a přístupy
- Řešení veškerých chybových hlášek (error 500, 403, atd.)
- Odkaz na dostupnou dokumentaci pro komplexní how-to dotazy
- Řešení dotazů typu “kde najdu” či dotazů týkající se obecného nastavení aplikace
- Asistence pro klienty pro nahlášení bugů, custom branding a custom development požadavků
- Asistence pro serverové dotazy a řešení (placená služba pokud je nutná expertiza Server Support L2 podpory)