Webináře Easy Projectu
Chcete se naučit různé dovednosti a znalosti v oblasti projektového řízení od renomovaných odborníků? Jste připraveni odhalit plný potenciál funkcí Easy Project v základním, pokročilém nebo plně profesionálním využití?
Nechte naše konzultanty sdílet s vámi své bohaté zkušenosti s řízením projektů ze všech hlavních odvětví. Naše webové semináře vám představí základní postupy řízení projektů praktickým a srozumitelným způsobem. Naším cílem je rozšířit vaše obzory a pomoci vám najít nejúčinnější způsob, jak realizovat své projekty!
Neváhejte se zaregistrovat, kapacita je omezená.
Plánované webináře:
Dashboards 2.0: Advanced techniques for data organization (Anglicky, 27.11.2024)
Vylepšete své ovládací panely Easy Projectu pomocí pokročilých technik a osvědčených postupů. V tomto webináři se dozvíte:
- Jak přizpůsobit a vytvořit dashboardy od začátku.
- Techniky pro optimalizaci organizace a vizualizace dat.
- Rozšíření funkčnosti pomocí výkonných widgetů.
- Praktické tipy prostřednictvím reálných příkladů pro uživatele, manažery a vedoucí projektů.
Minulé webináře:
10 mistakes to avoid with Custom fields (Anglicky, 23.10.2024)
Podívejte se na záznam webináře, „10 mistakes to avoid with Custom fields,” kde vás provedeme nejčastějšími chybami a ukážeme vám, jak je opravit. Ať už se jedná o problémy s viditelností, oprávněními nebo nastavením typu pole, máme pro vás řešení! Webinář je v angličtině.
Co se naučíte:
- Nejčastější chyby při práci s uživatelskými poli.
- Nejlepší postupy pro nastavení a jejich správu.
- Praktické příklady a řešení.
- Otázky a odpovědi.
Seznamte se s Easy Projectem 14 (Anglicky, 26.9.2024)
Podívejte se na záznam webináře, který proběhl 26. září od 15 hod. a zjistěte, jak může Easy Project 14 zvýšit produktivitu vaší firmy.
Kolegové Lukáš Hubka a Erick Stojšić vás provedou Easy Projectem 14, díky kterému máte možnost redefinovat své projekty.
Co je nového ve verzi 14? (Čeština, 4.9. 2024)
Nejvýznamnější webinář roku je tady! Podívejte se na záznam webinář, kde se dozvíte nejnovější aktualizace v Easy Projectu. Tento webinář je určen speciálně pro naše stávající klienty a poskytne vám přehled o nových funkcích a důlěžitých změnách
Na co se můžete těšit:
- Easy AI-Powered Assistance: Objevte, jak vám naši noví asistenti s umělou inteligencí mohou zlepšit pracovní návyky a posílit týmovou spolupráci.
- Klíčová vylepšení softwaru: Zjistěte více o aktualizacích, které vám pomohou v každodenních rutinních úkolech.
- Q&A Session: Můžete průběžně pokládat jakékoli otázky, které budou zodpovězeny našimi experty na konci webináře.
User Profile and Role Management made simple (Anglicky, 31. 07. 2024)
Tato online session poskytne základní informace a praktické návody k optimalizaci vašich uživatelských profilů a správy rolí v rámci platformy Easy Project.
Co můžete očekávat:
- Přehled typů uživatelů, rolí a oprávnění v rámci platformy Easy Redmine.
- Praktickou orientaci v admin nastavení.
- Skutečný příklad, který ukazuje, jak nakonfigurovat novou pozici v HR, včetně přístupu k dashboardům a projektům.
Mastering the Management of Spent Time (Anglicky, 19. 06. 2024)
Objevte různé způsoby, jak pracovat s časem v odlišných pracovních prostředích, a získejte cenné poznatky z pohledu různých uživatelských rolí.
Během webináře Vám vysvětlíme základní prvky řízení času a provedeme Vás praktickými příklady z různých firem, jako například:
- Systém zaznamenávání času ve stavební firmě
- Monitorování času ve firmě spravující vládní kontrakty
- Opakující se úkoly v HR odděleních
Integrace Easy Projectu - na základě zákaznické případové studie s Power BI (Anglicky, 16. 05. 2024)
Na co se můžete těšit v záznamu webináře?
- Možnosti integrace Easy Projectu – prozkoumejte, jaké typy integrací máte k dispozici.
- Praktická ukázka:
- možnosti integrace (easy_swagger),
- přenosu dat (sledování času v SAP).
- Ukázka pro klienty: Integrace Power BI, kterou představí náš host Freek Sangers, Manager Professional Services.
Jak využít HelpDesk pro vylepšení zákaznické podpory? (Anglicky, 18. 04. 2024)
- Základní kroky nastavení.
- Kompletní životní cyklus požadavku.
- Nasazení našeho HelpDesk řešení pro interní i externí projekty.
- Ukázky příkladů z praxe přímo v aplikaci
Podívejte se na webinář, kde vám náš senior consultant David Pavlíček poskytne návody a tipy na práci s naším HelpDesk řešením.
Jak se nenechat zahltit backlogem? (v angličtině, 14. 03. 2024)
Naučte se efektivně spravovat svůj backlog s profesionálním trenérem Scrumu Karlem Smutným (Scrum.org™) a Florou Oprządek (konzultantka).
- Spolupracujte v reálném čase.
- Rozdělte složité úkoly na menší části.
- Spravujte úkoly ve stylu rychlých poznámek.
- Udržujte si dobře uspořádaný backlog.
Filtry - Jak efektivně spravovat velké množství dat v Easy Projectu (v angličtině, 07. 02. 2024)
- Výchozí filtry pro přizpůsobení aplikace vašim potřebám.
- Použití uložených filtrů pro pohodlné zobrazení dat v různých výstupech.
- Vytváření widgetů pomocí filtrů pro vylepšení ovládacích panelů.
- Implementace globálních filtrů na ovládacích panelech.
- Profesionální tipy pro funkce na kliknutí, které posunou vaše panely na vyšší úroveň.
Data - Jak efektivně organizovat data v Easy Projectu (v angličtině, 24. 01. 2024)
- Přizpůsobte si své ovládací panely tak, aby odpovídaly specifikům publika, a efektivně je spravujte jako administrátor.
- Vytvářejte poutavé tematické panely.
- Zvýrazněte klíčová data a snadno vyhledejte sekundární data.
Resource Management (v angličtině, 06. 12. 2023)
Naučte se, jak revolučně změnit proces plánování ve vaší organizaci. Na webináři se budeme věnovat následujícím tématům:
- Rezervace kapacit: Ukázka práce s rezervacemi na základě vstupů z obchodního případu - rezervace lidí podle procentuálního podílu nebo hodin.
- Efektivní alokace zdrojů: Nastavení poptávky po zaměstnancích do týmu na základě požadovaných dovedností pro daný projekt.
- Pokročilé vykazování využití kapacit: Sledování úrovně obsazenosti, včetně fakturovatelné a nefakturovatelné práce.
Knowledge Base add-on (v angličtině, 15. 11. 2023)
Odhalte, jak maximalizovat add-on Knowledge Base v různých odděleních společnosti. Naši kolegové se s vámi podělili o praktické návody a případy použití, aby vám ukázali široké možnosti využití doplňku Knowledge Base.
Asset & Configuration Management add-on (v angličtině, 9. 11. 2023)
Prohlédněte si záznam webináře a zjistěte, jak můžete využít doplněk Asset & Configuration Management v různých odděleních vaší společnosti. Naši kolegové se podělili o své osvědčené postupy, které vám pomohou plně využít potenciál add-onu.
Nový Easy Project 13
Nová verze Easy Project 13 je konečně tady. Objevte ideální řešení pro agile, waterfall a firemní procesy. Pojďte se společně s námi podívat co vám může nová verze 13 nabídnout.
- Scrum Boards - 100% verifikovaný Scrum navržený ve spolupráci s certifikovaným Scrum.org™ expertem, Karlem Smutným.
- Knowledge Base and Asset & Configuration Management - konsolidace a správa firemního majetku v jedné platformě.
- Custom Kanban - řešení pro firemní procesy, díky kterému je jednoduše odřídíte, identifikujete úzká místa a snadno je optimalizujete.
- Moderní design, vylepšené funkce pro vyhledávání, vlastní filtry, náhledy, nástěnky a mnohem více.
Asset & Configuration Management
Zjistěte více o doplňku Asset & Configuration Management ze zaznamu webináře:
- Představení doplňku (výhody, hlavní funkce: vlastní tabulky, propojení, vlastní datové typy a datová pole)
- Případy použití (ITAM, ITSM, Sales management)
- Q&A, vaše otázky k nového doplňku a jeho využití ve vašich organizacích
Objevte, jak využít Znalostní bázi 2.0 (v angličtině, 16. 2. 2023)
Zjstěte, jak využít Znalostní bází 2.0 a všechny její funkce (jakou jsou například strukturovaný wiki obsah, vyhledávání přes celou aplikaci nebo blogy) v Easy Projectu, ve kterých případech vám pomůže a jak upgradovat ze starší verze. Během 30 minut vám Slávek Lizner, obchodní ředitel v Easy Softwaru, odpoví na všechny vaše otázky.
Jak řídit zdroje agilně (česky, 26. 10. 2022)
Zjistěte, jak řídit zdroje jednoduše, z top-level pohledu a agilně. Náš Product Owner Honza Pavera se s vámi během 30 minut podělí o zkušenosti, jak využíváme modul Agilní řízení zdrojů při řízení projektů v Easy Software, tipy a triky, jak jej můžete využít i vy a také nejužitečnější funkce, které v Agilním řízení zdrojů v Easy Projectu najdete (přiřazování týmů a uživatelů, řízení dovedností, alokace zdrojů, práce se základními dimenzemi – projektem, týmy, pracovníky a časem). Na webináři zodpovíme i všechny vaše dotazy.
10 tipů a triků pro efektivní projektové řízení (česky, 12. 10. 2022)
Pojďme se společně podívat na tipy a triky, jak na projektové řízení pomocí nástrojů WBS, Gantt a Řízení zdrojů. A zároveň si ukážeme, jak jednoduše pracovat s MindMapami, baselines, šablonami projektů, dashboardy (nástěnkami dle rolí ve společnosti), reportingem, výkazy časů a úkoly.
Jak získat co nejvíce z nového Easy Projectu 12? (česky, 8. 9. 2022)
Během 30 minut (včetně Q&A) se dozvíte, jak jednoduše vybalancovat pracovní zátěž pomocí Agilního řízení zdrojů, bleskově vytvářet a aktulizovat úkoly díky intuitivním formulářům nebo najít data, která potřebujete, se zdokonalými dynamickými filtry.
Jak z nového Easy Projectu 11+ vytěžit maximum? (česky, 26. 10. 2021)
Easy Project 11+ je tady, aby posunul vaše projekty na další úroveň. Podívejte se na náš záznam webináře a zjistěte, jak vám novinky v Easy Projectu 11+ usnadní řízení projektů i obchodu.
Proč upgradovat na nový Easy Project 11 (česky, 5. 8. 2021)
Nejnovější verze Easy Projectu je tady spolu s novým moderním rozhraním a výkonnými funkcemi! Podívejte se na náš záznam webináře (níže) a zjistěte, jak vám nový Easy Project 11 s novou mobilní aplikací pomůže při vaší práci.
Nový Easy Project 11 a jak z něj získat maximum (česky, 2. 6. 2021)
Nejnovější verze Easy Projectu je tady spolu s novým moderním rozhraním a výkonnými funkcemi! Podívejte se na náš záznam webináře (níže) a zjistěte, jak vám nový Easy Project 11 s novou mobilní aplikací pomůže při vaší práci.
Easy Project 10.6 (podzimní vydání) – nové funkce a jak z nich vytěžit maximum (česky, 21. 10. 2020)
Nejnovější Easy Project 10.6 přináší hromadu nových funkcí a vylepšení, počínaje vyhledáváním spolupracovníků v úkolech, reporty zdrojů, vestavěnými uživatelskými rolemi přes zobrazení komentářů ve výpise úkolů, vyhledávání v administraci a konče novými možnostmi v Helpdesku, rychlé editaci úkolů a DMS. Máte se na co těšit!
Easy Project 10 – nové funkce a jak z nich vytěžit maximum (česky, 4. 6. 2020)
Nový Easy Project 10 přináší vylepšený design a uživatelské prostředí spolu s nejžádanějšími funkcemi pro správu projektů. Kromě toho se můžete těšit na více než 25 profesionálních firemních nástrojů pro správu zdrojů, agilní finance, help desk, CRM, DevOps a další.
Co je nového v Easy Project 10 (česky, 11. 6. 2019)
Zvyšte ziskovost svých projektů díky novému a bohatě vybavenému Easy Projectu 10. Nové funkce jako Business Intelligence, Plánovač, Struktura rozpadu nákladů a další. Nyní je ještě snadnější začít s novou verzí Lite.