Řízení práce a procesů v Easy Projectu
Řídit projektový tým bez dobře integrovaného a snadno použitelného systému pro správu úkolů je prakticky nemožné. Tým je bez řádné komunikace a měření výkonnosti odsouzen k chaosu a neefektivnosti. Pomocí Easy Projectu jej můžete snadno řídit díky nástrojům pro sledování času a úkolů, které uživatelům umožňují aktualizovat úkoly vždy na základě aktuálního stavu. Sledování úkolů udrží tým v obraze bez ohledu na to, kde se právě nachází, zatímco osobní nástěnka Kanban pomáhá sledovat průběh fází projektu.
Dashboard pro úkoly
Panel úkolů může zobrazit stav, název úkolu, typ úkolu, kontakt, datum a řešitele pro každý vytvořený úkol. Podívejte se, které úkoly byly dokončeny, probíhají nebo jsou zpožděné. Díky tomu víte, jaké úkoly vyžadují vaši pozornost, abyste udrželi krok s plánem projektu.
Dashboard uživatelů
Panel lidí umožňuje na první pohled vidět informace o vašich uživatelích. Pomocí osobního panelu můžete zobrazit úkoly uživatelů a jejich stavy, stav členství na projektu, stav dokončení přidělené práce, dokončené úkoly, strávený čas, osobní náklady a mnoho dalšího!
Obchodní panely
Obchodní dashboardy se skládají ze tří hlavních funkcí – globálních filtrů nad dashboardy, grafů a diagramů s funkcí prokliku a trendů. Pomocí globálních filtrů stačí uživateli pouze dvě kliknutí k aplikování filtru na všechny nebo jen vybrané moduly na personalizované stránce. Grafy a diagramy lze nakonfigurovat tak, aby zobrazily určitou stránku (dimenzi) po kliknutí na hodnoty grafu. Dále jsou tu trendy poskytující přehled hodnotách a trendech v reálném čase, a to ihned během jediného pohledu na dashboard.