Řízení zdrojů
Díky řízení zdrojů v Easy Projectu můžete identifikovat odborné znalosti uživatelů, zajistit, aby všichni pracovníci byli optimálně vytíženi, a zaručit, že všechny zdroje budou využity efektivně. Řidit zdroje můžete klasicky, nebo agilním způsobem. Díky integraci s Easy Ganttem a řízením docházky se zadávání úkolů provádí na definované časové ose a zohledňují se dovolené.
Agilní řízení zdrojů
Zcela nový modul pro přehledné přiřazování týmů a uživatelů k projektům z top-level pohledu, včetně zabudovaného řízení dovedností. Mějte harmonii v projektech, týmech a spolupráci lidí na dosah ruky. Zacházejte se svými zdroji agilním způsobem. Tento modul představuje novou úroveň optimalizace vašich zdrojů.
Plánování kapacit zdrojů (Resource Master Plan)
Přehledný nástroj pro plánování práce na projektech dle reálných časových kapacit pracovníků. Manažeři ihned vidí vytížení pracovníků a práci přiřazují, plánují v čase dle tohoto vytížení a kompetencí.
Kompetenční řízení zdrojů
S využitím kompetenčního plánování zdrojů můžete plně identifikovat kapacity vaší organizace, určit kompetence svých pracovníků a následně efektivně využívat dostupné kompetence tím, že jasně vymezíte projekty a nastavíte projektové plány.
Docházka – plány a reporty
Pracovníci vykazují a plánují svoji docházku v přehledném kalendáři. Manažeři mají přehledy a plán docházky a podrobné statistiky za všechny uživatele. Plánovaná docházka je zohledněna ve vytížení pracovníků.
Dashboard pro docházku
Tento informační panel vám poskytuje přehled o tom, kdy jsou vaši zaměstnanci a/nebo kolegové přítomni ve vaší firemní kanceláři, pracují z domova, mají přestávku nebo jsou nepřítomni. To vám umožní snadno vytvářet vlastní výkazy pro potřeby rozpočtování finančního oddělení.
Dashboard vytížení zdrojů
Vizuální přehledy o vytížení všech pracovníků/zdrojů, a to v přehledných statistikách a reportech zobrazených na jedné stránce. Jeden pohled a okamžitě víte, jak efektivně vaše firma/projektový tým funguje.
Kalendář
Pomocí kalendáře si můžete naplánovat a přiřadit úkoly pro sebe nebo pro jiné uživatele přímo v kalendáři. Díky němu hned zjistíte, kdy je který uživatel zaneprázdněn jinými plánovanými událostmi, jako jsou schůzky, obchodní aktivity nebo jiné přidělené úkoly. Zobrazuje také docházku uživatelů, čímž znemožňuje plánovat úkoly na dobu jejich nepřítomnosti.