Nový Easy Project 2019 - nejjednodušší řízení projektů
Nová verze celosvětově úspěšného software z české dílny je tu. Easy Project 2019 přináší nové funkce jako vylepšené řízení zdrojů,
Plánovač úkolů, Vizualní finanční řízení, Business Intelligence a řadu dalších.
Začněte snadno díky LITE demo bez nutnosti nastavení.
Nejlepší PM nástroje
Gantt, WBS, Earned value management, Kanban, Scrum, řízení zdrojů a další! Všechny klíčové nástroje již integrované a připravené pomoci vám i vašemu týmu.
Snadné použití
Nastavte oprávnění a workflow automaticky jedním kliknutím. Použijte 15 předdefinovaných rolí a dashboardů vhodných pro všechny typy firem a projektů.
Rychlý přístup
Datová centra rozmístěná po celém světě a řešení pro váš vlastní server zaručují prvotřídní odezvu a rychlost ať jste kdekoli.
Nové funkce vydané v říjnu 2019
- Nové designové motivy – 2 nové designové motivy, které vyhovují různým potřebám uživatelů - kompaktní a tmavý.
- Modální zobrazení úkolů – zobrazte a/nebo upravujte všechna důležitá data týkající se konkrétního úkolu v pop-up okně na jedné obrazovce.
- Automatické balancování zdrojů – s pomocí Vytížení zdrojů snadno přerozdělíte veškeré alokované hodiny všech viditelných úkolů přiřazených uživatelům na základě jejich volné kapacity.
- Jenkins CI – získejte nepřetržitou integraci, která posílí vaše DevOps.
Nové funkce vydané v květnu 2019
- Nové nastavení LITE demo představuje jednoduchý a účinný způsob jak začít s řízením projektů jako profesionál v co nejkratším čase. Přehledné nastavení Vám umožní okamžitě začít s řízení projektů a všechny pokročilé funkce můžete začít využívat jakmile je budete potřebovat.
- Nové globální panely - díky vizuálním panelům budete mít neustálý přehled o výkonosti projektů, úkolů, milníků, sprintů, zdrojů, výkazech času, rozpočtech atp.
- Business Intelligence, neboli také zkráceně BI, je nové řešení, které využívá všechna Vaše data, metriky a klíčové indikátory tykající se projektů (nebo celé firmy) a souhrně je interpretuje na jednom přehledném panelu. Sílu Business Intelligence oceníte hlavně na strategické úrovni rozhodování – stačí jeden pohled a ihned víte, v kterých oblastech se Vám daří a kde je naopak potřeba udělat dílčí změny.
- Plánovač - jedná se o nový typ kalendáře, který kromě schůzek umožňuje naplánovat i další entity jako úkoly, docházku, CRM případy, obchodní aktivity a také zdroje. To vše na jedné přehledné obrazovce. Plánovač je užitečný jak pro manažery, kteří mohou plánovat s ohledem na využítí podžízených, tak pro řadové pracovníky, kteří si v něm řídí každodenní agendu.
- CBS - Struktura rozpadu nákladů vám poskytne souhrnný vizuální přehled o financování projektu v myšlenkové mapě. Jedním klikem jednoduše zobrazíte profit, náklady i příjmy – a to ty plánované i reálné. Ideální je pak použití k průběžnému porovnávání skutečných nákladů s rozpočtem a k integraci do systému řízení nákladů.
- Rezervace pro řízení zdrojů je funkce přidaná na základě četných žádostí našich uživatelů. Slouží k vytvoření rezervace času (zdrojů) bez nutnosti přiřazovat této rezervaci konkrétní úkol, či projekt.
- Agilní vylepšení – intuitivní drag and drop ovládání na SCRUM panelu a další zlepšení na základě uživatelské zpětné vazby
- Diagramy– vytvářejte UML a jiné typy diagramů (jako v Draw.io) přímo na úkolech, dashboardech, znalostní bázi, požadavcích nebo testovacích scénářích. Nyní již nemusíte používat další software – vše zvládnet v Easy Projectu
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/EP_2017_Landing_pages/Easy-Project----Monitor.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Zaregistrujte se ZDARMA na WEBINÁŘ (30 min)
„Jak vytěžit maximum z nového Easy Projectu 10.6“
Středa 21. října 2020, 15:00
(30 minut včetně Q&A)
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/DAVID%20R.%20GROW.webp?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
DAVID R. GROW
Jaký přínos uživatelé Easy Projectu nejvíce oceňují
+ 56%
Vyšší efektivita projektů
+ 75%
Agilní týmová spolupráce
+ 32%
Časové úspory
+ 81%
Vyšší ziskovost projektů
+ 57%
Optimální vytížení zdrojů
Na základě průzkumu provedeného na více než 40 000 uživatelích Easy Project.
Detailní specifikace Easy Projectu 2019
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f1064/Easy_Project_2019_Custom_design_themes_01.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Nové designové motivy
Easy Project přináší 2 nové designové motivy, které vyhovují různým potřebám uživatelů - kompaktní a tmavý. Každý uživatel může přepínat mezi motivy na svém uživatelského profilu.
- Kompaktní motiv je motiv světlé barvy s mnohem kompaktnějším rozvržením grafických prvků pro zobrazení většího množství dat na jedné obrazovce, čímž se snižuje potřeba skrolování.
- Tmavý motiv zobrazuje tmavé povrchy na většině uživatelského rozhraní, čímž pomáhá zlepšit vizuální ergonomii snížením námahy očí a usnadněním sledování obrazovky v tmavých prostorách.
Modální zobrazení úkolů
Modální zobrazení úkolů umožňuje zobrazit a/nebo upravit všechna důležitá data související s konkrétním úkolem v pop-up okně na jedné obrazovce, což eliminuje potřebu otevření úkolu na samostatné kartě. Tento druh zobrazení je k dispozici v modulech WBS, Agile a Scheduler a také ve standardním seznamu úkolů.
Je to jako kompaktní pohled na vše, co lze obvykle najít pod různými kartami, sloupci nebo tlačítky normálního zobrazení úkolu. A co je nejdůležitější, modální zobrazení je extrémně rychlé a snadno použitelné a jeho hlavním účelem je úspora času při provádění standardní správy úkolů.
Modální zobrazení samozřejmě není pasivním pohledem, ale je plně interaktivní, takže můžete rychle upravit kterýkoli z viditelných atributů úkolu nebo přidat chybějící text pouhým kliknutím do příslušné oblasti na obrazovce.
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f14/gallery99/Easy_Project_2019_Task_tracking_01.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/Easy%20Project%202019%20Resource%20Management%2026.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Automatické balancování zdrojů
Automatické balancování zdrojů je funkce Vytížení zdrojů, která automaticky přerozděluje veškeré alokované hodiny všech viditelných úkolů přiřazených uživatelům napříč celou dobou trvání úkolu (datum zahájení - datum dokončení) na základě volné kapacity uživatelů a s ohledem na jejich denní pracovní dobu, dovolenou stejně jako další přidělené úkoly.
Proces balancování je vždy prováděn v pořadí podle priorit úkolů - pokud je na levé straně správy zdrojů zobrazen sloupec Priorita, jsou nejprve balancovány úkoly s vyšší prioritou (před úkoly s nižší prioritou). Pokud není sloupec Priorita zobrazen, jsou úkoly balancovány podle jejich pořadí v levém seznamu. Rezervace jsou z balancování vyloučeny.
Jenkins CI
Integrujte svůj Easy Project s Jenkinsem a dalšími nástroji CI/CD a získejte tak nepřetržitou integraci, která posílí vaše DevOps. Jenkins je přední open-source automatizační server, který podporuje vytváření, nasazení a automatizaci jakéhokoli projektu. Nyní je plně integrován s vaší platformou Easy Project.
Nechte Jenkins spustit úlohu/pipeline automaticky s aktualizací úkolu na základě vlastních podmínek. Výsledky úlohy/pipeline se automaticky registrují do deníku úloh. Stejně jednoduše jsou s Jenkinsem propojeny pracovní žurnály. Úlohy Jenkins navíc můžete spouštět ručně z detailu úkolu.
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/Jenkins-blog-image.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/landing-pages/EP_2019_CZ_Lite_01.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Easy Project LITE demo
Rádi byste okamžitě začali s řízení projektů?
Nechcete ztrácet čas s nastavením PM software?
V tom případě je LITE demo nastavení určeno přímo Vám.
Díky dvěma základním předdefinovaným rolím můžete ihned po založení nového Easy Projectu 2019 řídit vlastní projekt.
V LITE demo je vše přednastaveno a můžete rovnou začít pracovat. Všechny pokročile funkce a dalších 15 přednastavených rolí vám jsou k dispozici, jakmile je budete potřebovat.
Nové globální panely
Easy Project 2019 disponuje předpřipravenými panely pro všechny aspekty řízení projektů, které si dokážete představit – projekty, úkoly, milníky, sprinty, zdroje, sledování času, rozpočty, uživatelé, testovací případy atd.
Nemusíte tedy ztrácet čas vytvářením nových panelů – modelové panely jsou dostupné na jedno kliknutí přímo z domovské stránky nebo z hlavního menu.
Díky panelům už vy ani váš tým nezmeškáte žádný důležitý update či novinku.
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f895/gallery99/Easy_Project_2019_Business_dashboards_09.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f965/gallery99/Easy_Project_2019_Business_Intelligence_01.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Business Intelligence
Pomocí BI můžete analyzovat svůj byznys a projekty na základě geografické, produktové a projektové segmentace.
Informace o obchodních aktivitách máte nyní přímo v Obchodních panelech a v reálném čase. Propojte své osobní náklady, ostatní náklady, výnosy, CRM, Google Ads a další obchodní informace do jednoho panelu.
Business Intelligence zohledňuje tyto data:.
- celkové příjmy & profit (učetní)
- projektové příjmy
- projektové náklady
- personální náklady (odpracovaný čas X hodinová sazba)
- ostatní náklady
- CRM náklady
- náklady z kampaní (Google Ads propojení)
Plánovač
Všechny úkoly, schůzky, docházka, CRM případy, obchodní aktivity a zdroje přehledně na jedná obrazovce. To je nový Plánovač, ve kterém můžete spravovat a organizovat všechny entity, a to jednoduše pomocí intuitivního "drag & drop".
Pro manažery i řadové pracovník se každodenní práce stane mnohem jednodušší. Manažeři používají plánovač k organizaci práce členů týmu a zaměstnanci v něm řídí svou každodenní agendu..
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f966/gallery99/Easy_Project_2019_Scheduler_02.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f186/gallery99/Easy_Project_-_Kanban_-_Assignee_Filter.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Vylepšení nástrojů agilního řízení
- Nový rychlý plánovač – vytvářejte nové úkoly rovnou z backlogu
- Funkce "hledání" dostupná z backlogu
- Chytrá kontrola sprintu – automatické porovnání plánovaných úkolů a kapacity zdrojů
- Intuitivní drag & drop funkce na Scrum panelu
Cost Breakdown Structure = CBS
Rozeberte si svoje finance jednoduše a přehledně s vizuálním finančním řízením. Cost Breakdown Structure je integrovanou součástí funkce WBS a umožňuje sledovat finanční ukazatele (náklady, příjmy, profit) projektů a úkolů ve vizuální myšlenkové mapě. Navíc lze nové finanční záznamy rovnou i vytvářet.
CBS představuje také ideální způsob, jak integrovat systém kontroly nákladů (cost control system) do řízení vašich projektů a celé firmy..
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f967/gallery99/Easy_Project_2017_CBS_01.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f44/gallery99/Easy_Project_2019_Resource_Master_Plan_02.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Rezervace při řízení zdrojů
Zarezervujte si konkrétní čas bez nutnosti přiřazovat k takové rezervaci konkrétní úkol, či projekt. Je to opravdu jednoduché – novou rezervaci pro sebe nebo kohokoliv z týmu vytvoříte pomocí „drag & drop“. Díky této užitečné funkci, kterou jsme vytvořili na základě zpětné vazby od uživatelů, můžete své zdroje řídit a využívat ještě snáze než dříve.
Diagramy
Jestliže chcete vytvořit UML nebo jiný typ diagramu, nemusíte již otvírat další software – vše totiž zvládnete přímo v Easy Projectu. K našemu plnohodnotnému editoru pro tvorbu diagramů můžete přistupovat z jakéhokoliv HTML editoru (úkoly, projekty, panely,...), a k dispozici jsou vám i pokročilé funkce jako například verzování.
Importovat i exportovat diagramy lze pomocí XML a výsledný diagram se na úkolu automaticky uloží do přílohy jako obrázek.
Diagramy integrované v Easy Projectu plně nahradí separátní software (např. Draw.io). Šetříme vám čas a další výdaje!
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/articles/p7/f1004/gallery99/Easy_Project_2019_Diagrams_03.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)
Easy Project pomáhá řídit projekty v předních světových společnostech
Easy Project je IPMA & PMI kompatibilní
*SHINE Consulting s.r.o. má akreditován tréninkový program Řízení projektů v praxi u Společnosti pro projektové řízení dle mezinárodního standardu IPMA a je rovněž členem programu PMI R.E.P. Registered Education Provider. **The PMI Registered Education Provider logo je registrovaná značka Project Management Institute, Inc.
100% soulad s GDPR
Společnost Easy Software bere velmi vážně ochranu osobních údajů. Evropská regulace, známá jako obecné nařízení o ochraně údajů (General Data Protection Regulation neboli GDPR), přináší celou řadu nařízení všem organizacím a stala se jedním z nejrespektovanějších obchodních témat.
Naším posláním je poskytovat klientům systému Easy Project spolehlivý nástroj, který umožňuje efektivně plnit všechny úkoly procesoru správy dat. Easy Project je 100% připravený na GDPR od verze 1.3 (květen 2018).
![](https://www.easyproject.com/EasyProject/media/images/EP_2017_Landing_pages/Easy-Project--IPMA--PMI---Monitor.jpg?width=1920&height=0&rmode=min&quality=80&token=ZzQQBwMD7TwgChHP0D%2F62UiPyHq2aq90tcqewnAgWpI%3D)