Získejte kontrolu nad svým DevOps
Centralizujte data z GitLabu a GitHubu pro komplexní přehled nad DevOps a efektivnější komunikaci v týmu.
Tok informací v rámci celé společnosti
Okamžitý automatizovaný tok informací z vývoje do celé společnosti.
Předávání úkolů mezi týmy
Hladší předávání mezi výrobními týmy a front-office.
Navýšení objemu dodávek
Minimalizujte rozptylování vývojářů, abyste zvýšili hodnotu poskytovanou zákazníkům.
Dekonstrukce složitých procesů
Používejte integrované diagramy k organizaci a sledování složitých agend.
Důvěřují nám ti nejlepší
Klíčové funkce
Integrace s GitLab
Pracujte se svými repozitáři GitLab, commity, žádostmi o sloučení a testy v plně filtrovatelných datových sadách, aniž byste opustili svůj nástroj pro řízení projektů.
Scrum Boards
Na základě poznatků od 200 Scrum týmů po celém světě jsme vytvořili zcela nové Scrum boardy navržené pro podporu bezproblémové spolupráce v reálném čase a urychlení dodávky produktové hodnoty.
Scrum boardy jsou vizuální nástroje používané v agilním vývoji softwaru k sledování a řízení úkolů a uživatelských příběhů.
HelpDesk
Easy Project nabízí integrované řešení Help Desk pro zákaznickou podporu, stejně jako pro interní technickou podporu a informační asistenci.
DevOps a Help Desk sdílejí rostoucí propojení, protože DevOps zefektivňuje softwarové operace a vyžaduje těsnější integraci s podporou Help Desk, aby bylo možné rychle řešit potřeby uživatelů, čímž se zlepšuje celková kvalita služeb a spokojenost uživatelů.
Dashboardy
Shromažďujte, třiďte a vizualizujte data z každého relevantního oddělení, přeměňujte je na cenné informace.
Tento proces poskytuje přehledy v reálném čase pro vaše DevOps a vývoj softwaru, čímž připravuje cestu pro optimalizaci vašeho řetězce přidávajícího hodnotu.
Diagramy
Vytvářejte diagramy jakékoli úrovně složitosti přímo ve svých úkolech, panelech, znalostní bázi, požadavcích nebo testovacích scénářích pomocí nativně integrovaného nástroje Draw.io.
Diagramy poskytují týmům DevOps vizuální přehled nad složitými procesy, což pomáhá zlepšit komunikaci a usnadnit rozhodování na základě dat.
Testovací případy
Testovací případy jsou cenné nástroje, které pomáhají zefektivnit opakující se procesy a usnadňují testovací scénáře, nabízející kompatibilitu s různými testovacími metodikami.
Testovací případy jsou obzvláště výhodné pro IT týmy, které usilují o zvýšení důkladnosti a systematičnosti svého testování, stejně jako pro průmyslové společnosti.
Přečtěte si více o DevOps & vývoji softwaru
Jak na efektivnější spolupráci manažerů a vývojářů
Spolupráce mezi projektovými manažery a vývojáři může v rychle se vyvíjejícím digitálním prostředí rozhodnout o úspěchu či neúspěchu projektu. Jak překlenout komunikační mezery, zvýšit produktivitu a nastavit workflow při zachování vysokých bezpečnostních standardů? Čtěte dál a věřím, že najdete odpovědi.
Poznejte sílu AI v moderním HelpDesku
Tápete v záplavě HelpDesk požadavků? Objevte, jak HelpDesk poháněný umělou inteligencí v Easy Projectu pomáhá řešit tikety chytřeji, efektivněji. Vaše zákaznícka podpora zvládne více případů s menším úsilím. Automatizace rutinních úkolů umožní vašemu týmu soustředit se na to podstatné — řešení problémů zákazníků.
Data v Easy Projectu 14 ještě víc v bezpečí
Organizace čelí mnoha výzvám: nutnost zabezpečení dat s nárůstem kybernetických útoků, hrozby úniků duševního vlastnictví a v éře AI je ochrana dat ještě naléhavější. Naštěstí nová verze Easy Projectu umí efektivně čelit všem zmíněným výzvám. Jak? Čtěte dál a dozvíte se to.