cs
Jazyk
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Udržujte své týmy zaměřené na zákazníky

Odstraňte bariéry a propojte prodejní, dodací a podpůrné týmy v jednom logicky integrovaném systému.


Zaměření na zákazníka

Zajistěte, aby váš zákazník vždy zůstal středem pozornosti pro každý tým.


Integrované B2B CRM

Využijte integrované B2B CRM s robustní podporou pro nepřímý prodej.


Zákaznické vztahy v souladu

Centralizujte svá CRM a Helpdesk data pro bezproblémové sladění.

Důvěřují nám ti nejlepší

Integrované B2B CRM

B2B CRM modul v Easy Project je navržen pro středně velké organizace, které využívají Easy Project jako centrální řídicí software pro práci a projekty, využívající rozsáhle integrované zkušenosti tradičních oddělených aplikací.

Žádné další bariéry mezi prodejními a dodacími týmy

Podobně jako řízení zákaznického servisu, hlavní výhodou Customer Relationship Management v Easy Project je podpora propojené zkušenosti a zákaznických dat pro týmy, které často fungují odděleně.

Navrženo pro vynikající prodejní týmy

  • Account manažeři mohou zobrazit a reagovat na otevřené tikety nebo eskalace související s jejich zákazníky, a tím formovat prodejní iniciativy.
  • Jedno řízení kontaktů pro všechny týmy: prodej, projektové řízení a zákaznický servis.
  • Všechny týmy centralizují informace o zákaznících pro přístupnost v celé organizaci.
  • Segmentace podnikání podporuje týmy v prioritizaci tiketů, problémů a obchodních procesů.


Podpořte své prodejní týmy

  • Podpůrné týmy získávají přehled o klíčových požadavcích potenciálních zákazníků, což jim umožňuje pozitivně ovlivnit akviziční úsilí.
  • Jasné náklady na služby jsou identifikovány, protože všechny tikety mají propojené a filtrovatelné účty.
  • Uzavřené smlouvy s podrobnostmi o produktech a službách jsou okamžitě přístupné dodacím týmům.
  • Předprodej může zaznamenávat čas na příležitostech pro sledování nákladů a uznání přispěvatelů k uzavřeným obchodům.
  • S novou znalostní základnou Easy Project jsou plány účtů, projektové zprávy a další dokumenty související se zákazníky propojeny a sdíleny napříč týmy.

Přečtěte si více o zákaznickém servisu

5 min
Objevujte skryté funkce: Využijte HelpDesk na maximum

Easy Project je plný funkcí, které zjednodušují složité pracovní postupy a pomáhají uživatelům pracovat efektivněji. Některé z nich jsou známé a víte o nich od začátku, ale jsou tu i takové, které jsou méně viditelné – přitom vám ale mohou výrazně zjednodušit práci. Proto vám tento článek odkryje jedinečné funkce HelpDesku. Chcete se stát profesionálním uživatelem Easy Projectu? Jestli ano, čtěte dál.

Číst více
Easy Project - Help Desk
4 min
5 tipů, jak se stát nejlepším pracovníkem HelpDesku

Když zákazníci volají nebo píšou na podporu, očekávají od klientského servisu rychlé a efektivní řešení svého problému. Zde je pár tipů, které vám pomohou stát se hvězdou klientské podpory.

Číst více
7 min
Co je třeba vědět o HelpDesku v Easy Projectu

Technologie se vyvíjí a odborníci uvádějí na trh stále nové a inovativní nástroje. Systém HelpDesk se používá napříč globálním trhem za účelem zefektivnění služeb zákazníkům. Nasazení HelpDesku podporuje jak interní, tak i externí klienty a zákazníky.

Číst více

Vyzkoušejte Easy Project na 30 dní zdarma

Všechny funkce, SSL zabezpečení, bez jakýchkoliv závazků.