Udržujte své týmy zaměřené na zákazníky
Odstraňte bariéry a propojte prodejní, dodací a podpůrné týmy v jednom logicky integrovaném systému.
Zaměření na zákazníka
Zajistěte, aby váš zákazník vždy zůstal středem pozornosti pro každý tým.
Integrované B2B CRM
Využijte integrované B2B CRM s robustní podporou pro nepřímý prodej.
Zákaznické vztahy v souladu
Centralizujte svá CRM a Helpdesk data pro bezproblémové sladění.
Důvěřují nám ti nejlepší
Integrované B2B CRM
B2B CRM modul v Easy Project je navržen pro středně velké organizace, které využívají Easy Project jako centrální řídicí software pro práci a projekty, využívající rozsáhle integrované zkušenosti tradičních oddělených aplikací.
Žádné další bariéry mezi prodejními a dodacími týmy
Podobně jako řízení zákaznického servisu, hlavní výhodou Customer Relationship Management v Easy Project je podpora propojené zkušenosti a zákaznických dat pro týmy, které často fungují odděleně.
Navrženo pro vynikající prodejní týmy
- Account manažeři mohou zobrazit a reagovat na otevřené tikety nebo eskalace související s jejich zákazníky, a tím formovat prodejní iniciativy.
- Jedno řízení kontaktů pro všechny týmy: prodej, projektové řízení a zákaznický servis.
- Všechny týmy centralizují informace o zákaznících pro přístupnost v celé organizaci.
- Segmentace podnikání podporuje týmy v prioritizaci tiketů, problémů a obchodních procesů.
Podpořte své prodejní týmy
- Podpůrné týmy získávají přehled o klíčových požadavcích potenciálních zákazníků, což jim umožňuje pozitivně ovlivnit akviziční úsilí.
- Jasné náklady na služby jsou identifikovány, protože všechny tikety mají propojené a filtrovatelné účty.
- Uzavřené smlouvy s podrobnostmi o produktech a službách jsou okamžitě přístupné dodacím týmům.
- Předprodej může zaznamenávat čas na příležitostech pro sledování nákladů a uznání přispěvatelů k uzavřeným obchodům.
- S novou znalostní základnou Easy Project jsou plány účtů, projektové zprávy a další dokumenty související se zákazníky propojeny a sdíleny napříč týmy.
Přečtěte si více o zákaznickém servisu
Objevujte skryté funkce: Využijte HelpDesk na maximum
Easy Project je plný funkcí, které zjednodušují složité pracovní postupy a pomáhají uživatelům pracovat efektivněji. Některé z nich jsou známé a víte o nich od začátku, ale jsou tu i takové, které jsou méně viditelné – přitom vám ale mohou výrazně zjednodušit práci. Proto vám tento článek odkryje jedinečné funkce HelpDesku. Chcete se stát profesionálním uživatelem Easy Projectu? Jestli ano, čtěte dál.
5 tipů, jak se stát nejlepším pracovníkem HelpDesku
Když zákazníci volají nebo píšou na podporu, očekávají od klientského servisu rychlé a efektivní řešení svého problému. Zde je pár tipů, které vám pomohou stát se hvězdou klientské podpory.
Co je třeba vědět o HelpDesku v Easy Projectu
Technologie se vyvíjí a odborníci uvádějí na trh stále nové a inovativní nástroje. Systém HelpDesk se používá napříč globálním trhem za účelem zefektivnění služeb zákazníkům. Nasazení HelpDesku podporuje jak interní, tak i externí klienty a zákazníky.