Odstraňte informační bariéry pro lepší služby zákazníkům
Propojte své týmy v centralizovaném systému, abyste podpořili skutečnou spolupráci a poskytli jednotný a dobře informovaný zákaznický zážitek.
Rozhodnutí založená na datech
Umožněte týmům přístup k datům CRM, sdílení segmentace a přijímání informovaných rozhodnutí.
Efektivní poskytování služeb
Skutečná spolupráce všech týmů usnadňuje poskytování časových a materiálových služeb.
Poznatky zaměřené na zákazníka
Přiřaďte každý tiket konkrétnímu zákazníkovi a získejte přehled o nákladech na servis a snadné vykazování servisních smluv.
Okamžité aktualizace stavu
Týmy podpory jsou vždy informovány o postupu vývoje a mohou zákazníkům poskytovat okamžité aktualizace.
Důvěřují nám ti nejlepší
Klíčové schopnosti
Sjednocený ekosystém
Modul help-desk je nativní součástí platformy pro řízení projektů Easy Project. Tikety a úkoly jsou pak totéž, jen se s nimi zachází odlišně a používají se specifické funkce, které lze kombinovat.
Prolomení sil
Typicky, tiket analyzovaný operátorem zákaznického servisu potřebuje jen jedno kliknutí, aby se stal hlášením chyby a dostal se do správného backlogu ve vašem vývojovém týmu. Včetně komunikace se zákazníkem, obrázků a dalších materiálů shromážděných během podpůrných sezení. Dále má podpůrný tým stále přehled o vývoji a kontrole SLA, protože má všechny informace okamžitě k dispozici.
Umožňuje úspěšnou cestu zákazníka
Dalším typickým oddělením je CRM a druhý systém Help Desk. Týmy sdílejí poslání, ale často ne vhled. Představte si, že váš podpůrný tým může jednoduše prioritizovat tikety podle segmentace, která je sdílena s prodejem, protože pochází z CRM. Představte si, že obchodní zástupci mají okamžité informace o problémech svých zákazníků a stávají se platnými partnery na cestě zákazníka. I oni z toho těží, protože uskutečňují prodejní hovory podle nálady klienta. Představte si, že CRM vám jednoduše ukazuje projekty a tikety konkrétních zákazníků.
Efektivní spolupráce mezi týmy
Velmi běžným případem použití je široká spolupráce na zakázkovém vývoji a následné podpoře, kdy různí specialisté různých oborů přispívají k řešení problémů a zaznamenávají čas na různé úkoly a dokonce i projekty. Přesto to zákazník vše propojuje a vytvoření časových a materiálových zpráv a faktur je otázkou několika kliknutí.
Spravujte svůj příchozí tok, určujte priority a měřte operace
Easy Project je flexibilní v tom, jak organizovat váš příchozí tok, fronty a priority. Umožňuje mít vyhrazené podpůrné projekty pro klíčové zákazníky automaticky prioritizované na základě domén nebo jiných atributů, spravovat interní nebo smluvní SLA. Vše je snadno organizováno na flexibilních dashboardech. Něco se pokazí? Upozornění a varovný systém Easy Project vás informují.
Integrované kanály
Integrace e-mailu a zákaznická zóna jako hlavní kanály
Konfigurovatelné dashboardy
Konfigurovatelné dashboardy pro zobrazení provozního stavu, KPI a výsledků
Integrace chatu
Integrace chatu v aplikaci je plně podporována
Lepší kontrola
Kontrola smluv na předplacené hodiny
Nastavení SLA
Definice SLA – individuální nastavení SLA a interní SLA
Rychlé zpracování tiketů
Snadné tlačítko pro rychlé zpracování tiketů napříč frontami, týmy a osobami
Shromažďování dat
Shromažďování odpracovaného času v celé společnosti pro časově materiálové smlouvy
Automatická konfigurace
Automatická konfigurace prostřednictvím identifikace zákazníka
Varovný systém
Plně integrovaný a konfigurovatelný varovný systém
Správa IT aktiv a jakéhokoli jiného evidence
Řízení přístupu a konfigurace (ACM) je nyní k dispozici jako nativní modul Easy Project. Tento flexibilní nástroj je navržen tak, aby umožňoval v podstatě jakoukoli evidenci a umožnil této evidenci hlubokou interakci s tikety/úkoly, uživateli, projekty nebo dokonce CRM daty. Typicky tikety pro interní help desk pracují přímo s evidencí aktiv stejně jako uživatelé, takže uživatelé vidí, jaká aktiva používají a pro jaké aktivum potřebují podporu.
- Kompletní evidence majetku poskytující každý kus fyzického majetku od budov po nábytek nebo hardware
- Správa firemních serverů a osobních počítačů, jak je ukázáno na našich zkušebních demo datech
- Správa dalších firemních zařízení, jako jsou síťové komponenty, tiskárny nebo výrobní stroje
- Správa softwarových balíčků a licencí přiřazených uživatelům a počítačům
- Správa firemního carpoolingu včetně procesu pravidelné údržby
- Komplexní řízení programů založené na cílech programů souvisejících s projekty
- Návrhář vlastních tabulek a řešení, která hladce spolupracují s nativními atributy a dokonce i s vlastními poli v systému
- Řízení reálných aktiv pro dodávku na míru vyrobených produktů klientům a zákazníkům
- Zahrnuje standardní systémové funkce, jako jsou filtry, dashboardy, upozornění
- Dostupná možnost importu dat a také integrace s jinými systémy prostřednictvím API
Přečtěte si více o zákaznickém servisu
Jak na efektivnější spolupráci manažerů a vývojářů
Spolupráce mezi projektovými manažery a vývojáři může v rychle se vyvíjejícím digitálním prostředí rozhodnout o úspěchu či neúspěchu projektu. Jak překlenout komunikační mezery, zvýšit produktivitu a nastavit workflow při zachování vysokých bezpečnostních standardů? Čtěte dál a věřím, že najdete odpovědi.
Poznejte sílu AI v moderním HelpDesku
Tápete v záplavě HelpDesk požadavků? Objevte, jak HelpDesk poháněný umělou inteligencí v Easy Projectu pomáhá řešit tikety chytřeji, efektivněji. Vaše zákaznícka podpora zvládne více případů s menším úsilím. Automatizace rutinních úkolů umožní vašemu týmu soustředit se na to podstatné — řešení problémů zákazníků.
Data v Easy Projectu 14 ještě víc v bezpečí
Organizace čelí mnoha výzvám: nutnost zabezpečení dat s nárůstem kybernetických útoků, hrozby úniků duševního vlastnictví a v éře AI je ochrana dat ještě naléhavější. Naštěstí nová verze Easy Projectu umí efektivně čelit všem zmíněným výzvám. Jak? Čtěte dál a dozvíte se to.