Chytrý způsob, jak organizovat obchodní procesy
Konsolidujte procesy napříč všemi vašimi týmy pomocí našeho jednotného nástroje pro řízení.
Sjednocené procesy
Všechny obchodní procesy jsou sjednoceny pod jedním softwarem.
Transparentní odpovědnost
Jasné přiřazení odpovědnosti za procesy a dohled v každém okamžiku.
Efektivní přidělování zdrojů
Lepší porozumění backlogu a efektivnější alokace zdrojů.
Důvěřují nám ti nejlepší
Klíčové funkce a schopnosti
Použijte Easy Project pro řízení procesů
Použití profesionálního nástroje pro organizaci obchodních procesů dělá velký rozdíl. Easy Project umožňuje jasné delegování odpovědnosti za proces i procesní analytiku. Tyto výhody jsou obzvláště cenné pro středně velké firmy, které chtějí optimalizovat své procesy na světovou úroveň.
Klíčové funkce pro optimalizaci vašich procesů
- Statusy: Krok v procesu může mít v danou chvíli pouze jeden status, což přesně vysvětluje, kde se proces nachází.
- Přiřazený: Každý krok má vždy jasně přiřazeného, kdo je odpovědný za další krok v procesu. Přiřazený může být také tým.
- Workflow: Plná kontrola nad přechody do dalšího statusu díky přizpůsobitelným workflowům.
- Dashboardy: Vlastní dashboardy s klíčovými metrikami pro vybrané procesy, které zahrnují důležité metriky.
- Knowledge Base: Propojte znalosti popisující proces přímo s procesem a usnadněte jejich nalezení komukoliv.
Vytvářejte operace z projektů
Recyklujte jedinečný projekt, který se již nebude měnit. Zahajte složité operace rychle z projektové šablony. Díky Easy Project můžete snadno vytvářet projektové šablony i podprojekty místo pouhého úkolu.
Přečtěte si více o řízení procesů
Online projektové řízení se vyplatí už firmě s deseti zaměstnanci
Píšete si pracovní úkoly na lístečky, které si lepíte na monitor počítače, nebo si vedete poznámkový blok či excelovou tabulku? Do určitého počtu projektů se to takto dá zvládat, ale řídit tímto způsobem, byť jen malý tým lidí, je prakticky nemožné.
Zdolejte výzvy plánování zdrojů
Řídící nástěnky: jak je používat správně, proč vám zjednoduší práci a jakou výzvu představují vaší organizaci
Podnikové prostředí se dynamicky vyvíjí a společně s ním i potřeba správy data a informací.
Jedním z klíčových nástrojů pro navigaci napříč světem dat je klasická nástěnka, řídící panel, report, souhrnně dashboard.
Jak však máme nástěnky používat správně? Proč by nám měly ulehčit práci? A jakou představují výzvu pro naši organizaci?