Komplexní projektová řešení pro systémové integrátory a zakázkový software
Získejte kontrolu nad projekty systémové integrace a zakázkového softwaru s adaptivní sadou nástrojů pro projektový & pracovní management od Easy Project, nyní s podporou AI.
Brzdí vás tyto výzvy průmyslu?
Systémoví integrátoři a vývojáři na zakázku jsou na špici průmyslu 4.0, přinášejí digitální transformaci do tradičních odvětví a řídí složitá řešení, která zahrnují automatizaci, velká data, cloud computing a IoT. Tyto společnosti však často čelí významným překážkám, jako jsou řízení různých druhů projektů, integrace služeb po dodání, vypořádání se s fragmentací nástrojů, sladění s očekáváními klientů a efektivní alokace zdrojů.
Máte potíže s udržením projektů na správné cestě kvůli nedostatku integrace mezi různými systémy? Používání více nástrojů pro vývoj softwaru a hardwaru může vést k neefektivitě, špatné komunikaci a zpožděním.
Jak Easy Project řeší vaše problémy
Hybridní řízení projektů
Easy Project podporuje jak Waterfall, tak i Agile metodologie, což vám umožňuje spravovat různé projekty v rámci jedné platformy a zajišťuje plynulé přechody mezi různými fázemi vývoje.
Vše v jednom integrovaném balíku
Naše platforma spojuje projektové řízení, IT service management (ITSM) a správu zdrojového kódu (SCM) do jednoho komplexního systému, který umožňuje nepřetržitý vývoj, podporu po dodání a efektivní služby, vše na jednom místě.
Pokročilé řízení zdrojů
Easy Project nabízí nástroje pro sledování přidělení zdrojů, odhadovaných časových potřeb a dovedností týmů. Kalendář s barevným rozlišením umožňuje snadno identifikovat přetížení nebo nevyužité kapacity a zohledňuje přitom dovolené a nepřítomnosti.
Reportování v reálném čase
Díky přehledům jednotlivých metrik v reálném čase, mohou manažeři rychle identifikovat klíčové oblasti ke zlepšení a efektivně rozdělovat zdroje, což vede k plynulejším procesům. Jednotlivé nástěnky (Dashboards) si můžete snadno přizpůsobit tak, abyste mohli sledovat to, co je pro vaše projekty a klienty nejdůležitější.
Bezpečné a v souladu s předpisy
Easy Project nabízí bezpečnou instalaci na vlastním serveru, který chrání vaše duševní vlastnictví a citlivá data, čímž zajišťuje soulad s bezpečnostními standardy.
Přesné sledování času
Integrované sledování času umožňuje přesné záznamy práce pro účely fakturace, řízení projektů a posouzení produktivity. Tento nástroj poskytuje přehled o čase věnovaném jednotlivým úkolům, čímž zajišťuje lepší kontrolu nad projektem a usnadňuje správné plánování zdrojů i nákladů.
Zde je důvod, proč si špičkové značky vybírají Easy Project
Komplexní řešení
Bezproblémová integrace APMR, ITSM a SCM zajišťuje, že všechny fáze projektu, od plánování až po dodání, jsou řízeny v rámci jedné platformy pro optimální efektivitu.
Bezpečné a plně auditovatelné
Ať už on-premises nebo SaaS, Easy Project zajišťuje, že vaše data jsou bezpečná a plně auditovatelná, chrání duševní vlastnictví a zajišťuje dodržování přísných bezpečnostních standardů.
Týmová spolupráce a spokojenost klientů
Centralizovaná data a nástroje propojují týmy, eliminují informační bariéry a umožňují lepší spolupráci a plynulejší řízení projektů.
Optimální využití zdrojů a projekty pod kontrolou
Získejte lepší kontrolu nad alokací zdrojů a plánováním, čímž zajistíte dokončení projektů včas a v rámci rozpočtu.
Transparentní finanční přehledy
Reálné sledování příjmů, nákladů a ziskovosti projektů podporuje informované finanční a provozní rozhodování.
Asistence s podporou AI
Výkonná sada funkcí s podporou AI, která zvyšuje produktivitu celého týmu.
Co o Easy Project říkají naši zákazníci
Prozkoumejte blogové články
Jak na efektivnější spolupráci manažerů a vývojářů
Spolupráce mezi projektovými manažery a vývojáři může v rychle se vyvíjejícím digitálním prostředí rozhodnout o úspěchu či neúspěchu projektu. Jak překlenout komunikační mezery, zvýšit produktivitu a nastavit workflow při zachování vysokých bezpečnostních standardů? Čtěte dál a věřím, že najdete odpovědi.
Poznejte sílu AI v moderním HelpDesku
Tápete v záplavě HelpDesk požadavků? Objevte, jak HelpDesk poháněný umělou inteligencí v Easy Projectu pomáhá řešit tikety chytřeji, efektivněji. Vaše zákaznícka podpora zvládne více případů s menším úsilím. Automatizace rutinních úkolů umožní vašemu týmu soustředit se na to podstatné — řešení problémů zákazníků.
Data v Easy Projectu 14 ještě víc v bezpečí
Organizace čelí mnoha výzvám: nutnost zabezpečení dat s nárůstem kybernetických útoků, hrozby úniků duševního vlastnictví a v éře AI je ochrana dat ještě naléhavější. Naštěstí nová verze Easy Projectu umí efektivně čelit všem zmíněným výzvám. Jak? Čtěte dál a dozvíte se to.