Nejste na to sami – jsme vám k dispozici
Vyberte si tu nejvhodnější úroveň podpory, která vyhovuje vám a vašim potřebám.
Základní podpora – zdarma
- Pro všechny uživatele
- Interaktivní uživatelské příručky
- Databáze znalostí
- Podpora prostřednictvím e-mailu support@easysoftware.com
- Na každou obdrženou otázku odpovíme komplexně a včas
- Oficiální jazyky podpory jsou CZ, EN, FR, DE
- Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
* Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace.
Premium podpora
- Dostupná pro všechna cloudová řešení
- Live chat v aplikaci
- Horká linka pro uživatelskou podporu
- Interaktivní uživatelské příručky
- Databáze znalostí
- Podpora prostřednictvím e-mailu support@easysoftware.com, odpověď do 1 pracovního dne
- Horká linka Easy Cloud* pro hlášení o výpadcích: +420 312 313 670
* Pouze pro uživatele cloudu ke hlášení výpadku aplikace.
Individuální podpora
- Dostupná pro cloudové nebo serverové řešení
- Podmínky a kanály podpory definujeme individuálně
- Kontaktujte nás pro více informací
Jak podpora funguje
Před zadáním požadavku, prosím, využijte relevantní tipy a informace z Knowledge base. Standardní odeslání požadavku probíhá využitím klientské zóny či e-mailu. Pokud máte zaplacený plán prioritní podpory, lze nás kontaktovat také telefonicky. Při telefonické žádosti o podporu budete požádáni o kontaktní údaje: jméno, společnost, telefonní číslo a e-mail. Bez těchto informací nejsme schopni zpracovat váš požadavek.
Pokud chcete získat co nejrelevantnější odezvu na váš požadavek, měl by report obsahovat technické informace (verze Easy Projectu, specifikace prostředí, production log) chybových hlášení a také systémové informace. Telefonickým kontaktováním a odkázáním se na ID ticketu, lze zkrátit odezvu a snížit riziko potenciálních chyb. Vždy ale, prosím, volejte až po ohlášení chyby online způsobem.
Při řešení požavků s úrovní závažnosti 1 nebo 2 doporučujeme vždy rovněž zatelefonovat.
Oficiálními jazyky podpory jsou angličtina, francouzština, němčina a čeština. Pokud obdržíme hlášení v jiném jazyce, použijeme webový překladač, abychom pochopili podstatu problému. V případě jiných jazyků odpovídáme v angličtině.
Ohlášená chyba (bug report) je považována za legitimní, pokud máte:
- Easy Project hostován v Easy Software cloudu
- Easy Project nainstalován na vlastním serveru dle doporučených postupů a s doporučenou konfigurací
V opačném případě se chyba nemusí potvrdit při simulačních testech, což může znamenat, že chyba je způsobena externím faktorem.
Easy Project klasifikuje závažnost problému na základě:
-
Závažnost 1 (urgentní)
Problém závažně ovlivňuje používání software v produkčním/výrobním prostředi (jako např. ztráta výrobních dat nebo nefukčnost produkčních systémů). Tato situace brání v použivání softwaru a neexistuje žádné procesní zástupné řešení.
Horká linka*pro hlášení výpadků na cloudu: 312 313 670
*pouze pro cloudové uživatele, při nedostupnosti aplikace; žádná uživatelská podpora ani konzultace -
Závažnost 2 (vysoká)
Software funguje, ale možnost jeho použití v produkčním prostředí je značně snížena. Tato situace má velký nežádoucí dopad na fungování firmy a neexistuje žádné procesní zástupné řešení. -
Závažnost 3 (střední)
Software funguje, ale obsahuje částečnou či nekritickou chybu. Situace má střední až malý dopad na fungování firmy, produkce není ohrožena. -
Závažnost 4 (nízká)
Problém, který zahrnuje částečnou, nekritickou ztrátu používání softwaru v produkčním prostředí. Situace, která má na produkční prostředí či používání systému a jeho funkčnost malý nebo žádný vliv.