Easy Project Platform
CRM
Lead Management
Lead Processor
Rychlé a dobře připravené sledování leadů je základem úspěšné akvizice. Digitální prostředí obvykle generuje velké množství potenciálních zákazníků s různou relevancí. Lead Processor pomáhá distribuovat, rozdělit a upřednostnit leady mezi vlastní obchodní tým nebo partnerskou síť.
Správa obchodních příležitostí a pipeline
Náš CRM pro B2B spravuje vaše obchodní opportunity, kde můžete zůstat ve spojení s lidmi a informacemi, které jsou nezbytné pro uzavření každého prodeje. Odkudkoli. Sledujte historii všech souvisejících aktivit a dostávejte upozornění, když je třeba jednat. Odesílejte e-maily snadno a rychle pomocí šablon.
Správa partnerů
Account Management
Domovské stránky a dashboardy založené na rolích
Podpora procesů a projektů
Dodávka E2E
Průběžná integrace
B2B CRM a zejména jeho „kontrakty“ jsou navrženy tak, aby se CRM stalo spolehlivým zdrojem dat pro systémy, které řídí dodávky vašich produktů a služeb. Charakter naší platformy PM je také ideální pro budování řešení nad standardními produkty.
Help desk
Statistiky pro HelpDesk
Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika HelpDesk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.
Komplexní nastavení HelpDesku
Přizpůsobte si HelpDesk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.
Dashboard HelpDesku
Správce HelpDesk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte požadavky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.
Dashboard manažera HelpDesku
Vše, co správce HelpDesk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu – rychle rozdělujte požadavky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte požadavky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.
Dashboard operátora HelpDesku
S pomocí nástěnky operátora HelpDesku můžete procházet mezi požadavky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.
Znalostní báze
Založena na populární open-source technologii MediaWiki a její profesionální distribuci BlueSpice. Je dobře integrována do prostředí Easy Projectu a poskytuje výkonnou sadu nástrojů pro organizaci a škálování dokumentace, procesů, příruček, řízení kvality a dalších potřeb pro udržování znalostí v organizaci.
DMS – Systém pro správu dokumentů
Rozšiřující modul pro správu dokumentů (Document Management System) poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.