HelpDesk
Easy Project nabízí kompletní Helpdesk řešení integrované s řízením projektů, zdrojů, financí a CRM. Help Desk je ideálním rozšířením pro poskytování zákaznické podpory po dodání projektu.
Statistiky pro HelpDesk
Získejte přehled o výkonu zákaznické podpory. Statistika HelpDesk je přizpůsobitelná - můžete sledovat výkon podle uživatelů, stavu nebo porovnávat statistiky pro různá časová období, což umožňuje analýzu výkonu v průřezu.
Komplexní nastavení HelpDesku
Přizpůsobte si HelpDesk díky možnosti komplexního nastavení. Vytvořte e-mailové šablony pro automatické odpovědi obsahující firemní loga, podpisy a další. Můžete také konfigurovat projekty pro automatické přiřazení lístků pracovníkům a nastavit specifické SLA.
Dashboard HelpDesku
Správce HelpDesk má přehled o veškerých probíhajících operacích na dosah ruky. Snadno přiřazujte požadavky svým kolegům pomocí drag & drop funkce a akčních tlačítek, sledujte řešení chyb a vývoj funkcí, a kontrolujte úkoly, které byly přiděleny jednotlivým pracovníkům.
Dashboard manažera HelpDesku
Vše, co správce HelpDesk potřebuje, najde na jednom ovládacím panelu – rychle rozdělujte požadavky mezi pracovníky pomocí akčních tlačítek, aktualizujte požadavky, které vyžadují pozornost a sledujte všechny své schůzky a výkonnost týmu.
Dashboard operátora HelpDesku
S pomocí nástěnky operátora HelpDesku můžete procházet mezi požadavky, sledovat svou výkonnost, zatímco integrovaný Kanban vám umožní kontrolovat své požadavky na vývojový tým ohledně oprav chyb a nových funkcí.
Znalostní báze
Založena na populární open-source technologii MediaWiki a její profesionální distribuci BlueSpice. Je dobře integrována do prostředí Easy Projectu a poskytuje výkonnou sadu nástrojů pro organizaci a škálování dokumentace, procesů, příruček, řízení kvality a dalších potřeb pro udržování znalostí v organizaci.
DMS – Systém pro správu dokumentů
Rozšiřující modul pro správu dokumentů (Document Management System) poskytuje rychlý přístup ke všem vašim souborům a dokumentům a jejich správě přímo z prostředí Easy Project. Je uspořádán ve známé struktuře adresářů a díky verzování dokumentů budete mít všechny vaše dokumenty aktuální. Schvalovací pracovní postupy zjednodušují cirkulaci dokumentů ve vaší společnosti a jednoduše vám usnadňují práci.