Novinka Easy Project 11 – Přehled funkcí
Výsledkem velkého posílení současného Easy Projectu je nová verze „11“. Jak ji můžete využít při své každodenní práci? To vám vysvětlíme v tomto článku – seznamte se s osmi funkcemi, které nepochybně vylepší způsob, jakým dnes řídíte své projekty.
Vyzkoušejte Easy Project 11 nyní
nebo se podívejte na záznam webináře
Poznámka: Upgrade na verzi 11 ze starších verzí je v následujících měsících nepovinný (i v cloudu). Než se rozhodnete pro upgrade na tuto nadstavbovou verzi, přečtěte si pozorně celý seznam změn.
Špičkový výkon díky pokročilé technologii
Protože řízení projektů, portfolia nebo společnosti vyžaduje rychlou reakci a pohotové jednání, je ve vašem zájmu, aby se váš PM software 100% přizpůsobil vašemu tempu. Nová verze proto nabízí výrazně vyšší rychlost, stabilitu a výkon – reaguje rychle a umožňuje vám udělat více práce za kratší dobu. V čem spočívá tajemství? Easy Project 11 běží na nejmodernějších technologiích: Rails 6, Ruby 3.0, Sidekiq a dalších.
Easy Project – Dashboard
Plynulejší práce v novém rozhraní
Nové rozhraní aplikace Easy Project je nejen rychlé a svižné, ale dokonce vypadá lépe než kdykoli předtím. Design je celkově zjednodušený, přehlednější a oděný do živých odstínů modré a šedé. Nově rovněž získáte velmi rychlý přístup k důležitým položkám, jako je domovské tlačítko, kalendář schůzek, vyhledávací panel, tlačítko pro odhlášení, uživatelský profil a nabídka Další.
Easy Project 11 – WBS
100% flexibilita díky nové mobilní aplikaci
Chápeme – ať jste kdekoli, od nativní mobilní aplikace pro správu projektů očekáváte, že vám zajistí možnost udržovat věci neustále v pohybu. S novou aplikací Easy Project budete jednoduše spravovat své úkoly na cestách a získáte přehled o aktuálních pracích na svých projektech. Veškeré naléhavé úkoly (nebo klienty) tak vyřídíte snadno, kdykoli a kdekoli.
Klíčové funkce vám umožňují:
- Podívat se na přehled úkolů a projektů
- Vytvářet, upravovat a komentovat úkoly
- Sledovat čas jednotlivých úkolů a projektů
- Zobrazit si statistiky stráveného času
Mobilní aplikace Easy Project
Méně rušivých vlivů díky chytrým upozorněním
Vsadíme se, že vás nebaví procházet desítky e-mailů a hledat ty z nich, které jsou důležité. Pokud tomu tak skutečně je, pak jistě rádi uvítáte inteligentní e-mailová oznámení. Místo neustálého pípání vám nyní bude pravidelně chodit e-mail s přehledem provedené práce na projektu. A jak jsme si všichni vyzkoušeli, méně rozptylování = více odvedené práce! Navíc jsme vylepšili kanál aktivit v aplikaci, takže si můžete oznámení filtrovat jedním kliknutím.
Easy Project 11 – Chytrá upozornění
Rychlejší výsledky vyhledávání pomocí Dynamických filtrů
Už žádné hledání jehly v kupce sena. Při procházení libovolného množství dat při vyhledávání v projektech, úkolech nebo časových záznamech stačí použít nové dynamické filtry. Okamžitě se vám zobrazí přesnější výsledky.
Easy Project 11 – Dynamické filtry
Lepší psaní s novým textovým editorem
Víte, která činnost vám zabere nejvíce pracovního času? Psaní. Při vytváření a komentování úkolů napíše projektový manažer v průměru asi 10 000 slov denně. Proč si to nezpříjemnit? V novém Easy Projectu 11 si psaní úkolů užijete v moderním textovém editoru (CKEditor 5) – je nesrovnatelně uživatelsky přívětivější a rychlejší.
Easy Project 11 – Nový textový editor
Než si přečtete o posledních dvou aktualizacích, zvažte, zda by se vám nevyplatilo se dozvědět vše o nejnovější verzi za pouhých 30 minut!
Posílení DevOps pomocí integrace GitLabu na jedno kliknutí
Možná někdy přemýšlíte o tom, jak udělat vývojářům radost. Pokud používají GitLab (což pravděpodobně používají), zde je odpověď. Nyní mohou integrovat GitLab s aplikací Easy Project jediným kliknutím. Stačí vyplnit dvě pole a všechny důležité subjekty budou importovány – pak je můžete sledovat, filtrovat a vytvářet z nich reporty.
Nejdokonalejší upgrade pro řízení projektů? Easy.
Získejte nový Easy Project 11 se svěžím moderním rozhraním, maximalizovaným výkonem a nativní mobilní aplikací.
Kompatibilita se službou Microsoft Azure Active Directory
Pokud pracujete s nástroji MS a chcete chránit své podnikání zvýšením digitální bezpečnosti, využijte služeb Azure Active Directory Enterprise Services (Azure AD). Služba nabízí jednotné přihlášení a vícefázové ověření, které pomáhá chránit uživatele Easy Project před 99,9 % kybernetických útoků.
Easy Project 11 – Kompatibilita s GitLab a Azure
Proč, jak a kdy provést upgrade na Easy Project 11?
Proč? Nová verze „11“ je rychlejší, stabilnější, bezpečnější a zpříjemní vám každodenní práci. Podívejte se na všechny výhody Easy Project 11 společně.
Jak? Upgrade je jednoduchý a probíhá podle naší dokumentace. Pokud budete potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat.
Kdy? V nadcházejících měsících můžete upgradovat ze všech starších verzí – a to i v cloudu. Jen si před upgradem nezapomeňte přečíst úplný seznam změn verze.