Seznamte se s novým Easy Projectem 11+ (přehled funkcí)
Nové myšlenkové mapy, B2B CRM, vylepšený HelpDesk pro vaše klienty, vyhledávání Search 2.0 a vysoce kontrastní motiv. Jste připraveni na pořádnou nálož novinek, které nabízí inovovaná verze oblíbeného PM řešení Easy Project 11+? Čtěte dále a dozvíte se více o všech nových funkcích pro řízení projektů a dalších klíčových byznysových potřeb v jedné aplikaci.
Vyzkoušejte Easy Project 11+ nyní
nebo se podívejte na záznam webináře
V uplynulých letech se Easy Project stal dokonalým nástrojem pro správu úkolů, projektů, a dokonce i celých společností. Tomuto PM řešení důvěřují špičkoví hráči v různých odvětvích po celém světě i středně velké firmy a týmy. Nenechte si ujít příležitost usnadnit si práci a udělat ji chytřeji a přejděte na Easy Project 11+ se spoustou nových funkcí.
Myšlenkové mapy – uspořádejte si myšlenky, abyste měli čistší hlavu
Chcete dosáhnout lepšího plánování, brainstormingu a tvorby projektových a procesních diagramů? Přinášíme dokonalé řešení – myšlenkové mapy v jedné aplikaci s dalšími nástroji. Můžete je použít k uspořádání svých myšlenek o jakémkoli projektu.
Na rozdíl od WBS jsou myšlenkové mapy určeny spíše pro fázi iniciace a analytickou fázi projektu, kdy ještě není nutné vytvářet úkoly a spolupracovat, ale především analyzovat a přemýšlet o všech částech projektu nebo procesu. Jsou neocenitelným pomocníkem pro lepší plánování projektu, čistší hlavu díky třídění nápadů, odblokování kreativy a také při brainstormingu, kdy umožňují přehledně ukázat členění a návrh procesu nebo projektu.
Přímo z uzlu myšlenkové mapy lze vytvořit nový úkol nebo nápady propojit s již vytvořenými úkoly.
Myšlenkové mapy v Easy Projectu 11+
B2B CRM – Co prodáváte, můžete i odřídit
Zbrusu nový B2B CRM je určen pro lepší řízení obchodu ve středních a velkých B2B společnostech využívajících Easy Project a jejich partnerů. Umožňuje vašemu obchodnímu týmu sledovat příležitosti od leadů až po uzavření smlouvy, generuje uživatelem definované statistiky výkonu a pomáhá zvyšovat celkovou výkonnost prodeje.
Kontakty můžete snadno propojit s projekty a úkoly. V kombinaci se stavy případů CRM a dalšími přidatelnými uživatelskými poli představuje ideální nástroj pro celkové sledování výkonnosti firmy.
B2B CRM je balík různých funkcí pro správu účtů a kontaktů, správu leadů a kampaní, správu distribuce leadů, správu příležitostí a pipeline, správu partnerů a prodejců atd.
B2B CRM v Easy Projectu 11+
Uživatelé HelpDesku - neomezený počet požadavků externích uživatelů
Jedná se o rozšíření modulu HelpDesk o rozhraní pro externí klienty, kteří nyní mohou zadávat a spravovat své požadavky také prostřednictvím HelpDesku. Toto rozšíření umožňuje rozdělení uživatelů v HelpDesku na interní uživatele (tj. uživatele našeho klienta) a externí uživatele (tj. uživatele klienta našeho klienta), pro které je nyní připraveno zcela nové rozhraní.
Externí uživatelé mohou využívat snadné přihlašování, vytváření a správu tiketů. Interní uživatelé se pak mohou těšit na lepší přehled o tiketech a také na neomezený počet externích uživatelů (v rámci licence), kteří zadávají své tickety.
Uživatelé HelpDesk v Easy Projectu 11+
Search 2.0 – Rychlejší a chytřejší vyhledávání v aplikacích pro plynulou práci
Zrychlili jsme naše vyhledávání v aplikaci využitím nové technologie Xapian a odklonem od starší verze vyhledávání v Easy Projectu. Vyhledávání je nyní více než 10× rychlejší a nabízí také přehlednější a modernější uživatelské rozhraní výsledků vyhledávání v modálním zobrazení, které umožňuje zůstat na stránce, kde pracujete, a současně vyhledávat v aplikaci.
Vyhledávání Search 2.0 v Easy Projectu 11+
Vysoce kontrastní motiv – dostupnější aplikace pro všechny
Vyslyšeli jsme přání mnoha uživatelů a přidali jsme do našeho produktu tento dodatečný režim. Aplikaci můžete přepnout do režimu rozhraní s vysokým kontrastem, který slouží k lepší viditelnosti a je určen zejména pro uživatele s unaveným nebo zhoršeným zrakem. Přináší lepší přehled a pohodlnější práci s aplikací.
Vysoce kontrastní motiv v Easy Projectu 11+
Proč, jak a kdy provést upgrade na Easy Project 11+?
Proč? Nová verze „11+“ je rychlejší, stabilnější, bezpečnější a zpříjemní vám každodenní práci. Podívejte se na všechny výhody Easy Project 11+ společně.
Jak? Upgrade je jednoduchý a probíhá podle naší dokumentace. Pokud budete potřebovat pomoc, neváhejte nás kontaktovat.
Kdy? Serveroví klienti mohou již upgradovat ručně ze všech starších verzí. Cloudoví klienti budou brzy upgradováni automaticky. Před upgradem doporučujeme přečíst si úplný seznam změn verze.
Na co byste neměli nezapomenout? Podívejte se na záznam webináře – budete si moci prohlédnout všechny skvělé funkce nejnovější verze!
Plně vybavený software pro moderního projektového manažera? Easy.
Mějte všechny důležité nástroje pro dokonalé plánování, správu a kontrolu projektů v jediném softwaru.