Seznamte se s novým Easy Projectem 12 (přehled funkcí)
Nové Agilní řízení zdrojů z top-level pohledu, intuitivnější a pohodlnější formuláře, rychlejší a přehlednější Dynamické filtry, podpora moderních technologií a upravené uživatelské prostředí.
To vše najdete v novém Easy Projectu 12. Čtěte dále a dozvíte se více o všech nových funkcích, které nepochybně vylepší způsob, jakým dnes řídíte své projekty.
nebo se podívejte na záznam webináře
V uplynulých letech se Easy Project stal dokonalým nástrojem pro správu úkolů, projektů, a dokonce i celých společností. Tomuto PM řešení důvěřují špičkoví hráči v různých odvětvích po celém světě i středně velké firmy a týmy. Nenechte si ujít příležitost usnadnit si práci a udělat ji chytřeji a přejděte na Easy Project 12 se spoustou nových funkcí. Silnou předností tohoto řešení je jeho adaptabilita, tedy schopnost přizpůsobit se potřebám různě velkých týmů pracujících v různých oborech podnikání, a dokonce i uživatelům se zrakovým postižením.
Agilní řízení zdrojů z top-level pohledu
Umíte si představit spojení toho nejlepšího z klasického řízení zdrojů a agilního řízení projektů v jediném nástroji? My ano. Proto představujeme zcela nový modul pro přehledné přiřazování týmů a uživatelů k projektům z top-level pohledu – Agilní řízení zdrojů včetně zabudovaného řízení dovedností. Jde o snadno použitelný vizuální nástroj, který je alternativní variantou ke klasickému řízení zdrojů a je ideálním pomocníkem, pokud řešíte více než 10 projektů současně.
Pro maximalizaci přehlednosti a jednoduchosti využívá tento nástroj pouze základní dimenze (projekt, týmy, pracovníci, čas). Řízení dovedností pomáhá alokovat specialisty a experty na práci, která nejefektivněji využívá jejich dovednosti. Mějte harmonii v projektech, týmech a spolupráci lidí na dosah ruky. Zacházejte se svými zdroji agilním způsobem.
Tento modul představuje novou úroveň optimalizace vašich zdrojů a tím i celkové efektivity vašeho projektového řízení. Spojení všech těchto benefitů v konečném důsledku znamená méně stresu, lepší vztahy, méně konfliktů, lepší atmosféru na pracovišti a ve finále pak lepší delivery pro koncového zákazníka.
Agilní řízení zdrojů
Intuitivnější a pohodlnější formuláře
Upravili jsme 3 nejčastěji používané formuláře v Easy Projectu – nový úkol, aktualizace úkolu a záznam odpracovaného času. Tyto úpravy zahrnují hierarchicky seřazená políčka, která jsou lépe a přehledněji uspořádána a zjednodušují tak vaší pracovní rutinu. Původní tři různé formuláře nahradil jeden základní formulář v jednom sloupci, takže všechny potřebné informace najdete na jednom místě.
V podobném duchu jsme vylepšili také formulář pro přidávání spolupracovníků k úkolu, záznam odpracovaného času a bleskurychlé přidávání příloh přetáhnutím souboru na příslušné políčko v úkolu (drag-and-drop). Součástí přepracovaných formulářů je i nový navigační modul v pravé části, s jehož pomocí se rychle přesunete do požadovaného bloku údajů. Práce s úkoly je tak celkově rychlejší a přehlednější než dříve.
Rychlejší a přehlednější Dynamické filtry
Dalšího vylepšení se dočkala funkce známá jako Dynamické filtry, kterou najdete nově také na seznamu uživatelů. Zahrnuje komplexní správu uložených a výchozích filtrů, nové tlačítko pro rovnoměrné nastavení šířky sloupce, zobrazení/skrytí nadpisu, barevné buňky a pár dalších novinek.
Největší přidanou hodnotou dynamických filtrů je jejich bohatá konfigurace filtrování, kterou si můžete snadno uložit a později kdykoliv znovu použít bez nutnosti opakovaného ručního nastavení. Vybraným políčkům lze přiřadit vlastní barvu, a tím je vizuálně odlišit od ostatních. Lidi v týmu lze filtrovat dle libovolných atributů, což velmi usnadňuje práci například manažerům zdrojů či HR. To samé lze provést s leady či klienty, což pro změnu ocení obchodní konzultanti a pracovníci zákaznické podpory.
A to nejlepší je jejich dynamičnost, kdy se filtrované výsledky zobrazují v reálném čase již během zadávání požadovaných kritérií filtrování. Pro změnu libovolného filtru stačí jen dva kliky a ihned vidíte aktualizované výsledky. Vedle těchto vylepšení jsou nové filtry také uživatelsky přívětivější, například v tom, že vidíte i dlouhé texty vždy v celém rozsahu. Pokud by vám Dynamické filtry nevyhovovaly, stále máte možnost přepnout na starší statické filtry.
Dynamické filtry
Postaveno na moderních technologiích
Upgradování všech komponent Easy Projectu na nejnovější verze považujeme za svůj dlouhodobý závazek. Díky nejmodernějším technologiím, jako je podpora Ruby 3, Vite.js, Vue 3, je nová verze našeho project management softwaru nejen rychlejší, ale také lépe zabezpečená proti potenciálním únikům dat.
Svěží rebranding uživatelského prostředí
Spolu s novou verzí 12 přichází také grafické osvěžení v podobě změny odstínu modré a písma. Nově použité písmo bylo pečlivě vytvořené a navržené pro obrazovky počítačů. Také samotné uživatelské rozhraní aplikace bylo celkově přepracováno za účelem zlepšit uživatelský zážitek.
Tmavý motiv
Závěr
Jak se můžete sami přesvědčit z tohoto úvodu do nové verze nebo rovnou z vlastní zkušenosti s bezplatnou 30denní zkušební verzí, změn je opravdu dost a některé z nich nepřehlédnete již na první pohled. Máte-li nějaké dotazy či pochybnosti ohledně upgradu, neváhejte se obrátit na naše specialisty zákaznické podpory. Před upgradem doporučujeme přečíst si úplný seznam změn verze.
Plně vybavený software pro moderního projektového manažera? Easy.
Mějte všechny důležité nástroje pro dokonalé plánování, správu a kontrolu projektů v jediném softwaru.