BOHEMIA ENERGY - řízení interních požadavků
Společnost Bohemia Energy je největší alternativní dodavatel elektřiny a plynu v České republice. K 31. 12. 2013 získala Bohemia Energy přes 500 000 zákazníků. Easy Project používá pro řízení servisních projektů a požadavků interních zákazníků.
Požadavky:
- Systém pro správu a sdílení požadavků zadaných interními zákazníky společnosti
- Autentifikace uživatelů přes LDAP
- Automatická změna přístupů uživatelů při změně jejich zařazení
- Omezení workflow požadavků – uživatelé můžou omezeně upravovat vlastní požadavky
- Automatické třídění požadavků podle oddělení a typu požadavku
- Informování uživatelů o plánovaných výpadcích
Implementace:
V Easy Projectu byla vytvořena struktura projektů pro správu požadavků oddělení IT, HR a Office. Na projektech byly vytvořeny typy úkolů odpovídající požadavkům.
Požadavky jsou upřesněny pomocí uživatelských polí. Uživatelé jsou v Easy Projectu rozděleni podle rolí, na které se váže workflow zpracování požadavků a nastavení osobní stránky, např.:
- Zadavatel požadavku vidí na osobní stránce formulář pro zadání požadavku, vlastní požadavky, jejich aktuální stav a upozornění na výpadky.
- Řešitelé vidí na osobní stránce požadavky, které řeší a které jsou schváleny k řešení.
Uživatelé se do Easy Projectu přihlašují pomocí firemních přihlašovacích údajů. Při prvním přihlášení do Easy Projectu se uživateli vytvoří podle zařazení v LDAP přístup k projektům ve stanovených rolích a s přednastavenou osobní stránkou. Změna zařazení pracovníka se automaticky promítne v přístupových právech.
Uživatelé, kteří nepřistupují do Easy Projectu, můžou posílat požadavky na e-mail, ze kterého se vytvoří požadavek.
Úpravy na míru: propojení na LDAP a automatická změna role uživatele; změna na korporátní vzhled; přidání filtru pro vyhodnocení úkolů, které nejsou upraveny za poslední hodinu; chat pro skupinu uživatelů atd.
Rozšiřující moduly:
- Helpdesk
- Rozpočty projektů & Cash-Flow
- Chat – rychlé zprávy