DIGITECH ČR – řízení projektů v softwarové firmě
Společnost DIGITECH ČR působí na trhu přes 15 let a je dodavatelem informačních technologií pro oblast logistiky a distribuce. Easy Project využívá pro řízení implementačních projektů a řízení Helpdesku.
Požadované řešení
Získání přehledu o aktuálních úkolech a stavu jejich realizace. Zlepšení procesů pro zpracování požadavků z Helpdesku a nástroj pro evidenci kontaktů.
Původní stav
Komunikace uvnitř firmy probíhala prostřednictvím e-mailů a telefonů. Pro evidenci požadavků z Helpdesku byla využívána Excelová tabulka. Kontakty nebyly uloženy na jednom místě, každý pracovník si vedl vlastní evidenci kontaktů.
Po zavedení Easy Projectu
Přehledné sledování plnění úkolů a uchovávání historie aktualizací. Využívání rozšiřujících pluginů Kontakty, Helpdesk a Peníze.
Nejužitečnější funkce:
- Sledování úkolů po termínech přes uložené výpisy úkolů
- Sledování pracovních cest pomocí výpisů a zaznamenávání nákladů spojených s pracovní cestou
- Helpdesk– zjednodušené přijímání požadavků Heldesku, přístup ke vždy aktuálnímu seznamu požadavků a stavům jejich zpracování přes online rozhraní, zlepšení koordinace a sledování plnění požadavků z Helpdesku, komunikace se zákazníky prostřednictvím Easy Projectu a uchovávání historie řešení požadavku
- Kontakty– správa všech kontaktů společnosti a uchovávání doplňujících informací o kontaktech