Kompletní řízení životního cyklu projektů v bankovním sektoru - PPF Banka
Před implementací Easy Projectu PPF Banka využívala klasické nástroje Microsoft Office, jako je MS Excel (pro sledování milníků, úkolů, rozpočtu a zdrojů), MS PowerPoint (tvorba prezentací o stavu projektu) a také MS Project (sledování milníků a projektového plánu).
Bohužel se jedná o různé samostatné nástroje, které pokrývají jen některé části procesu projektového řízení a nikoli opravdu kvalitní týmovou práci a okamžitý online přístup. Proto banka musela hledat řešení, které by jí umožnilo plně spravovat všechny své projekty a dodávky v jednom nástroji, přístupném všem příslušným uživatelům.
PPF Banka s Easy Projectem
Po vyhodnocení stávajících softwarových řešení na trhu jsme se nakonec rozhodli pro Easy Project, protože je to nástroj s největším potenciálem poskytnout kompletní funkce správy životního cyklu projektu. Nástroj, který bude použit od zahájení projektu po fázi plánování a realizace až po ukončení projektu. Zároveň nám může poskytnout i další užitečné funkce, jako je řízení lidských zdrojů, finanční řízení a rozsáhlé reportování. V neposlední řadě nám také pomůže zavést agilní metodiku do naší společnosti, abychom se neomezovali pouze na klasický model vodopádu.
Software Easy Project přichází buď v cloudu, nebo jako serverové řešení. Jako banka se zvláštními zásadami ochrany a zabezpečení dat jsme se rozhodli pro vlastní serverovou implementaci. Tento software je dodáván s profesionální implementací a následným školením od odborných konzultantů společnosti Easy Software s rozsáhlými zkušenostmi s implementací tohoto softwaru. To se nám v případě konzultantky Gabriely potvrdilo.
Kromě implementace a pravidelné aktualizace aplikačního jádra a jeho dalších modulů, které jsme si zakoupili, jsme se rozhodli jít i cestou vývoje na zakázku kvůli některým z našich velmi specifických požadavků.