Řízení změn ve výrobním průmyslu - Schneider Electric
Společnost Schneider Electric je globální specialista na efektivní hospodaření s energiemi působící ve více než 100 zemích, kde poskytuje integrovaná řešení napříč všemi trhy. Skupina investuje do výzkumu a vývoje s cílem udržet inovaci a diferenciaci, a to se silným odhodláním udržitelného rozvoje.
Příběh společnosti Schneider Electric
Schneider Electric se specializuje na správu a automatizaci energie. Kromě toho se zabývá výrobou elektrického příslušenství všech velikostí. Od základních domácích spotřebičů až po velké stroje v elektrárnách. Vzhledem k rychlému rozvoji tohoto odvětví je klíčové udržování nejnovějších trendů a inovací, což znamená, že projekty pro změnu ve výrobě musejí být optimalizovány a efektivně spravovány.
Před implementací Easy Projectu byl projektový management společnosti Schneider Electric realizován pomocí tabulek aplikace Excel, e-mailového klienta Outlook, nástěnkách v zasedacích místnostech a nekonečných schůzkách.
Nevýhody těchto nástrojů jsou dobře známy. Excelové tabulky, i když jsou sdílené, neumožňují současnou editaci. Navíc Excel nabízí špatnou vizualizaci plánu a dostupných kapacit. Aplikace Outlook neobsahuje organizační funkce, které by umožnily řešit problémy diskutované prostřednictvím e-mailů. Aplikace Outlook dále neumožňuje uživatelům snadno sdílet a řídit informace. Pokud někdo není zařazen do určitého seznamu příjemců, nemá žádné informace.
Zatímco nástěnky mají své konkrétní výhody, například jsou skvělé pro brainstorming a podporu tvořivosti, mají také svá omezení. Nástěnky nejsou nejvhodnějším nástrojem pro včasné sdílení informací, chybějí centralizované sdílené panely s úplným přehledem a aktualizacemi stavů s nejnovějšími zprávami, které jsou pro schůzky ohledně projektu nejdůležitější.