Případová studie: Jak společnost Promatech přešla na jednotný systém pro každého ze zaměstnanců
Před implementací softwaru používala společnost Promatech klasické metody a nástroje, jako jsou systémy sledování založené na Excelu, pro každé oddělení zvlášť – neexistovala jednotná platforma.
Před implementací proběhla fáze zjišťování a bylo zavedeno testovací prostředí. Po schválení následovala podrobná implementace, na které se aktivně podíleli klíčoví uživatelé. Ti provedli implementaci v rozmezí 2 měsíců.
Byly vytvořeny šablony projektů v angličtině a maďarštině a role a práva pro jednotlivé typy uživatelů. Struktura vychází z našeho organizačního schématu, přičemž někteří členové mají přehled o všech funkcích.
Společnost Promatech si vybrala cloudové řešení vzhledem k povaze své činnosti, protože mnoho zaměstnanců se nachází v místě, kde instalují nebo servisují stroje. Hlavním cílem bylo mít k dispozici flexibilní systém pro všechny.
Příběh o implementaci si přečtěte zde.
Plně vybavený software pro moderního projektového manažera? Easy.
Mějte všechny důležité nástroje pro dokonalé plánování, správu a kontrolu projektů v jediném softwaru.